Nam każą zamykać...

1. Data: 2022-03-02 21:51:51

Temat: Nam każą zamykać...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i rozpirzać kopalnie wegla i elektrownie węglowe, ale sami swoje
kopalnie tylko zamykali - i starannie remontowali! ?

https://www.wnp.pl/energetyka/niemcy-moga-wrocic-do-
atomu-na-razie-wracaja-do-wegla,547084.html

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-03-03 09:11:26

Temat: Re: Nam każą zamykać...
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2022 o 21:51, XL pisze:
> ... i rozpirzać kopalnie wegla i elektrownie węglowe, ale sami swoje
> kopalnie tylko zamykali - i starannie remontowali! ?
>
> https://www.wnp.pl/energetyka/niemcy-moga-wrocic-do-
atomu-na-razie-wracaja-do-wegla,547084.html

No niestety, ta nasza niechlubna  tradycja dbania o cudze interesy
bardziej niż o swoje ciągle sprowadza Polskie do roli petenta. Już samo
to wchodzenie do Unii było szkodliwe. Jak w ogóle można było w
"stowarzyszeniu równości" proponować komuś, i przyjmować propozycję
mniejszych dopłat do rolnictwa?

3. Data: 2022-03-03 09:20:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

atomu-na-razie-wracaja-do-wegla,547084.html

> No niestety, ta nasza niechlubna  tradycja dbania o cudze interesy

Owszem.

> bardziej niż o swoje ciągle sprowadza Polskie do roli petenta. Już samo
> to wchodzenie do Unii było szkodliwe.

Głosowałam przeciw. I nie myliłam się, co potwierdziły fakty.

> Jak w ogóle można było w
> "stowarzyszeniu równości" proponować komuś, i przyjmować propozycję
> mniejszych dopłat do rolnictwa?

Dopłaty to marna część błędów.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-03-04 11:49:27

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2022 o 09:20, XL pisze:

atomu-na-razie-wracaja-do-wegla,547084.html

> Owszem.

> Głosowałam przeciw. I nie myliłam się, co potwierdziły fakty.

Niestety ale nie. Aż się boje pomyśleć o swojej doli gdyby nie było tego
mizernego nadzoru Unii nad naszymi władcami  w stosunku do nas. Tak że
są jakieś namacalne korzyści z naszej obecności w Unii dla obywatela.

> Dopłaty to marna część błędów.

Ale to najlepiej pokazuje czym jest "nasze" państwo w Unii. Mimo tego co
napisałem powyżej Polska jest w Unii krajem drugiej kategorii.

5. Data: 2022-03-04 12:12:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

atomu-na-razie-wracaja-do-wegla,547084.html

> Niestety ale nie.

Niestety tak.

> Aż się boje pomyśleć o swojej doli gdyby nie było tego
> mizernego nadzoru Unii nad naszymi władcami  w stosunku do nas. Tak że
> są jakieś namacalne korzyści z naszej obecności w Unii dla obywatela.

Tylko i wyłącznie dla postkomuny. Jej wierchuszka siedzi w PE.

> Ale to najlepiej pokazuje czym jest "nasze" państwo w Unii. Mimo tego co
> napisałem powyżej Polska jest w Unii krajem drugiej kategorii.

To bardzo optymistycznie oceniasz pozycję Polski w Unii. Jeśli Putin
wkroczy do Polski, to się dowiesz, jaka ta pozycja jest naprawdę.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-03-04 21:00:45

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2022 o 12:12, XL pisze:

> To bardzo optymistycznie oceniasz pozycję Polski w Unii. Jeśli Putin
> wkroczy do Polski, to się dowiesz, jaka ta pozycja jest naprawdę.

Dzięki takim jak ty. Od lat sracie na dywan na polecenie Putina, a teraz
udajecie, że płaczecie, że jest brudny.

Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
Piotr

7. Data: 2022-03-04 21:41:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Dzięki takim jak ty. Od lat sracie na dywan na polecenie Putina, a teraz
> udajecie, że płaczecie, że jest brudny.

Był od początku był brudny
z powodu
smrodliwego totalitarnego rodowodu.

Koleżanka Putina, której podnóżek z takim uwielbieniem zamiatasz ogonem, od
początku sprawiła, że ten dywan był obsrany - i to ona jest największym
łajnem na nim.

Dlatego ja nie chciałam do tej kloaki wchodzić, debilu, a ty zrobiłeś to w
podskokach.

> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
> Piotr

Nie działa. Musisz bardziej się postarać.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

8. Data: 2022-03-05 08:13:10

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2022 o 21:41, XL pisze:

> Dlatego ja nie chciałam do tej kloaki wchodzić

Od lat sracie na dywan na polecenie Putina, a teraz
udajecie, że płaczecie, że jest brudny.

> Nie działa. Musisz bardziej się postarać.

Działa bardzo dobrze.

9. Data: 2022-03-05 09:48:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> chuj
> Piotr

O to to.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

10. Data: 2022-03-05 10:13:59

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> To bardzo optymistycznie oceniasz pozycję Polski w Unii. Jeśli Putin
> wkroczy do Polski, to się dowiesz, jaka ta pozycja jest naprawdę.

Mam tylko jedną prośbę - nie prowokujmy/cie silniejszych, nie
wstawiajmy/cie prowokacyjnie d*py i nie prośmy/cie się o kopniaki w nią.
Naprawdę dla mnie Polaka postawa polskiego rządu jest żenująca.

Prawda w oczy kole?
Ciekawe, choć niezaskakujące ani trochę.
Kolejny wirus
Gorzki łyk historii.
Trele morele.