Napady dziwnej senności i niemocy

11. Data: 2008-02-06 07:01:02

Temat: Re: Napady dziwnej senności i niemocy
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys wrote:

> Jeżeli chodzi o morfologię to lekarz stwierdził, że wszystko w normie.
> Badania zostały w kartotece więc nie mogę sprawdzić szczegółów. Jestem
> gotów zrobić ją jeszcze raz tylko proszę o podanie o jakie badania
> chodzi. (a tak na marginesie to czy to prawda, że aby mieć 100%
> pewności co do wyników badań krwi należy je powtórzyć 3x w różnych
> laboratoriach i potem uśrednić wyniki). Nie jestem wegetarianinem ale
> kocham warzywa i owoce.
>
> Więc podsumowują jakie badania zrobić i na co zwrócić uwagę oprócz
> B12.

Najzwyklejsza w świecie morfologia krwi, to kosztuje chyba 5 zł w większości
laboratoriów (plus 3 zł nakłucie pewnie, zależy w jakim mieście). Z tego co
wiem wychodzi raczej prawidłowo więc nie trzeba powtarzać. Pomyliłem Cię
najwidoczniej z jakimś innym ksysiem, jak nie jesteś od długiego czasu wege
odpuść sobie B12, najwyżej jak co to wyjdzie w morfologii.

Taka głupota może, ale a nuż coś w tym jest - robiłem regularnie (co 2
tygodnie) badania morfologii, zauważyłem że jak mi czerwone ciałka spadły
do 4.65 (co było najpełniejszą normą) to zasypiałem na stojąco.

Jak masz niskie czerwone krwinki to przy okazji zwykła morfologia powinna
pokazać prawdopodobną przyczynę.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl . Nie jestem lekarzem :)

12. Data: 2008-02-07 22:22:42

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzys" <b...@a...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...

>A tak przy okazji to u osobnika płci męskiej w wieku 35 lat
>akie ciśnienie jest optymalne?

Myślę, że ok będzie 90/120 i przy okazji lepiej niższe niż wyższe...

>Jeżeli chodzi o tryb życia to jest mieszany. Od siedzenia przez cały
>czas przy komputerze (i tu o dziwo jest bardzo rzadko zdarza się
>senność) po przez w miarę ciężką pracę fizyczną. Napady senności
>najczęściej zdarzają się jak na chwilę zejdę z obrotów w ciągu dnia i
>pozwolę sobie np. na posiedzenie trochę w fotelu. Jak się ruszam
>(pracuję fizycznie) to na ogół się nie zdarzają.

Naprawdę dziwne objawy... Tutaj nie będę już spekulował, bo jest małe
prawdopodobieństwo na w miarę pewną diagnozę... Najlepiej po koleii
wszystkie badania w celu wykluczania chorób...

Tym czasem poleam bardzo przyjmowanie magnezu i żelaza, być może po prostu
masz brak pewnych witamin etc...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

13. Data: 2008-02-07 22:25:02

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> Taka głupota może, ale a nuż coś w tym jest - robiłem regularnie (co 2
> tygodnie) badania morfologii, zauważyłem że jak mi czerwone ciałka spadły
> do 4.65 (co było najpełniejszą normą) to zasypiałem na stojąco.

Warto zaznaczyć, że normy są tylko wytycznymi i dla różnych ludzi mogą się
naprawdę bardzo różnić...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

14. Data: 2008-02-20 10:32:19

Od: piotr <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 14:48, Krzys <b...@a...pl> wrote:
Narkolepsja

Zatykające się ucho.
Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!
Re: Tomku Wilicki-opuść tą grupę-prosimy Cię!!!!!
markery zwałowe...
kurczenie się żołądka