Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik

11. Data: 2014-08-22 09:45:24

Temat: Re: Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik
Od: hubcio <b...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-22 08:54, Kris pisze:

> Popatrz tu:
> https://www.google.com/search?q=fotel+biurowy+napraw
a&sa=X&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=a-j2U5moC
Mb3O7CsgIAH&ved=0CEIQsAQ&biw=1280&bih=858

> albo tu:
> http://archiwum.allegro.pl/oferta/mechanizm-tilt-nap
rawa-wymiana-fotel-duzy-fv-i4236765508.html
> Dzięki tym rysunkom zobaczysz z jakichj elementów składa się fotel i będziesz
wiedział w co przywalić młotkiem.

No wlasnie na tym drugim rysunku widac to co odkreciłem od fotela, a
podobno mam bic tam gdzie jest podstawa czyli kolka.
czyli najpierw trzeba bic w ten amortyzator od dolu fotela tam gdzie sa
kolka, czy probowac wyjac z tego mocowania co sie przytwierdza do
oparcia - na te 4 sruby. Bo tak pomyslalem ze jak bede bil od dolu to
jak to wyjdzie - ktoredy
I ostatnie pytanie, czy mam byc od dolu w obrecz czy w ten srodek co
jest jakis "wichajster"

12. Data: 2014-08-22 10:41:47

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-22 09:45, hubcio pisze:

> I ostatnie pytanie, czy mam byc od dolu w obrecz czy w ten srodek co
> jest jakis "wichajster"

Najprościej, to odkręcić od fotela, obrócić do góry kołami i wybijać -
najlepiej w obręcz (choć od tej strony to nie koniecznie - można w
środek) od strony kółek, następnie po wybiciu, odwrócić, zawiesić na
jakimś imadle, aby amortyzator zwisał w dół i bić również w obręcz.

13. Data: 2014-08-24 23:18:30

Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Aug 2014 09:45:24 +0200, hubcio napisał(a):

> No wlasnie na tym drugim rysunku widac to co odkreciłem od fotela

Tego nie trzeba wcale wykręcać.

Wymieniasz tylko tą część:

http://www.globalplayer.nazwa.pl/pliki/CB15EF01-081D
-43E4-
BB33-6BBBD3833E37.JPEG

--
Grzegorz Tomczyk

14. Data: 2014-08-24 23:21:41

Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymieniasz tylko tą część:
>
> http://www.globalplayer.nazwa.pl/pliki/CB15EF01-081D
-43E4-
> BB33-6BBBD3833E37.JPEG

Poprawiony link:

http://tnij.org/ga6z4q8

--
Grzegorz Tomczyk

Cheap Nike Air Max 2014 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.co
Cheap Prada shoes Dsquared2 Shoes Gucci Shoes D&G Shoes Dior Shoes wholesale www.TopWholesaler168.co
Huśtawka ogrodowa - sczerniała
Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
Jaki sekator kupic ???