Re: Nareszcie

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Nareszcie
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 23 Jan 2017 09:12:28 GMT

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Nie rozumiem co to znaczy, ale to chyba coś złośliwego.

Słuszne przypuszczenie, masz do niego solidne podstawy - przecież (jak
dotąd) spotykasz się z samymi złośliwościami z mojej strony :->
http://sjp.pwn.pl/doroszewski/rozpuknac;5492412.html

No i w ogóle:
https://www.google.pl/search?q=rozpukn%C4%85%C4%87+s
i%C4%99&rlz=1CDGOYI_enPL698PL699&oq=rozpuk&aqs=chrom
e.1.69i57j0l3.4342j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&
ie=UTF-8

:->

--
XL