Narodowy Fundusz Zdrowia "jaja" sobie robi

1. Data: 2003-11-26 03:04:11

Temat: Re: Narodowy Fundusz Zdrowia "jaja" sobie robi
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz - mojemu szwagrowi, któremu wypadł dysk i dosłownie zwija się z bólu i
> nie śpi od 3 tygodni zaproponowano termin operacji za 4 miesiące.
Bo trzeba smarować, posmarować. Kto nie smaruje ten nie jedzie.

2. Data: 2003-11-26 13:34:55

Temat: Narodowy Fundusz Zdrowia "jaja" sobie robi
Od: "Jerzy N." <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mialo byc lepiej po wprowadzeniu tego nowego tworu zwanego Narodowy
Fundusz Zdrowia.W czym sprawa ,juz pisze , dosc znany w Policach
lekarz -rehabilitant zlecil mi szereg zabiegow takich jak DDM i inne .Ale tu
jak zwykle Fundusz ,a poprzednio Kasa Chorych "jaja" sobie robia .Termin
realizacji tych zabiegow to luty nastepnego roku .Moze doczekam i najgorsza
ta
bezsilnosc na takie dranstwo.
goral

3. Data: 2003-11-26 14:06:46

Od: "Leszek Maziarz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz - mojemu szwagrowi, któremu wypadł dysk i dosłownie zwija się z bólu i
nie śpi od 3 tygodni zaproponowano termin operacji za 4 miesiące.
Samo podejście jest ciekawe: "to nic że w paru województwach podpisało
kontrakty 20 % lekarzy - zobaczymy czy to wystarczy, a jak nie, to się
zastanowimy jak to załatwić". Jednym słowem - jak nie wystarczy - to przez
kilka tygodni czy miesięcy ludzie nie będą mieli dostępu do lekarza. Ale
kogo to obchodzi, skoro "może wystarczy".

LM

4. Data: 2003-11-26 14:25:08

Temat: Odp: Narodowy Fundusz Zdrowia "jaja" sobie robi
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak zwykle Fundusz ,a poprzednio Kasa Chorych "jaja" sobie robia .Termin
> realizacji tych zabiegow to luty nastepnego roku .Moze doczekam i
------------------------
Witam,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031126/k
raj/kraj_a_1.html

Pozdrawiam
Bogusława

5. Data: 2003-11-26 22:30:10

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś miałem zapalenie kaletki w stawie kolanowym jedynym który mam i na którym
opiera
się cała proteza.
Lekarz chirug kazał smarować, smarować, smarować.... a opuchlizna wcale nie
schodziła.
Poszedłem do szpitala, tam dyżurny lekarz ortopeda powiedział, że nie ma zastrzyku
tj.blokady
a poza tym zawracam mu gitarę, od tego jest przychodnia. (Oglądałem kiedyś taki
podobny
przypadek w telewizji i w szpitalach cywilizowanych, robi się artroskopie kolana).
Poczekałem na zmianę lekarską, wziąłem od innego lekarza receptę, znajomy pojechał mi
po blokadę,
"posmarowałem" co nie co, lekarz zrobił mi bezboleśnie punkcje i blokadę, nawet
ostatni bandaż elastyczny się znalazł... i problem miałem z głowy.
FCC - Forsa Czyni Cuda
Mam znajomego z uszkodzonym biodrem na endoproteze czeka już kilka lat, a gdyby
posmarował 4.000zł. miałby już dawno endoprotezę z pominięciem kolejki - a tak to
się biedak męczy.

6. Data: 2003-11-27 05:41:21

Od: "Jerzy N." <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> Wiesz - mojemu szwagrowi, któremu wypadł dysk i dosłownie zwija się z bólu
> nie śpi od 3 tygodni zaproponowano termin operacji za 4 miesiące.
>Bo trzeba smarować, posmarować. Kto nie smaruje ten nie jedzie.

Mi jakos nikt nie smaruje i jak to wytrzymac gdy nie urodzilem sie w
rodzinie Rotschilda
juras

7. Data: 2003-11-27 07:47:48

Temat: Re: Narodowy Fundusz Zdrowia "jaja" sobie robi - lapowka
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja nigdy nie smarowalem, nie smaruje i nie bede smarowal, ale nie dlatego ze
mnie nie stac, tylko ze wyrzadzam krzywde. Lekarzom - bo ich ucze zlych
zachowan i utwierdzam w przekonaniu ze jest to ok, Pacjentom - bo jak ja
zaplace to inny, biedniejszy tez bedzie musial. Nienawidze lapowek i
wlazenia w dupe. Mialem kiedys taka sytuacje: bylem zmuszony pojsc na 3 dni
do szpitala na badanie. Dr. mnie przyjal na oddzial, no a ze jestem dosc
wymagajacym pacjentem (trzeba kolo mnie chodzic) - pewna pielegniarka byla
bardzo niezadowolona. Wlasciwie to byla nie tylko w stosunku do mnie ale
innych. Na sali bylo nas 4 osoby, no i rano (musiala mnie ubrac) wchodzi do
sali i wyzywa najpierw 1 pacjeta, pozniej 2,3 i podchodzi do mnie, a ja sie
do niej usmiecham :-) [no to ja zaskoczylo] - ryczy do mnie - co pana tak
bawi?!!!, ja do niej - ze pani. Wiec wybiegla z sali i na odchodne do innej
pielegniarki - wez tego pacjeta bo ja przy nim robic nie bede! Inni z sali
mowia do mnie panie, panie tej cholerze to trzeba zaplacic! kazdy z nas w
szafce po piec zlotych trzyma (na poczatku denominacji). No to sie wtedy
wkurzylem i mowie: To ja k.... lekarzowi nie zaplacilem, a mam pielegniarce
placic!!! no i kiedy byl obchod, a pielegniarka tez na nim byla, mowie do
lekarza: - panie doktorze moze mnie pan wypisac? - on pyta - czemu? no to ja
mowie (przy wszystkich) ze pielegniarka przy mnie nie za bardzo chce robic i
ze jest niezadowolona z tak ciezkiego pacjeta. Po obchodzie lekarz wizal ja
na strone, pogadal, no i chodzila pozniej jak szwajcarski zegarek :-)
Mysle ze te zachowania lapowkowe to jest jeszcze spadek po poprzednich
czasach kiedy to baby do lekarza, czy tez ksiedza z pelnym koszem biegaly i
dla nich byly to osoby prawie swiete :-) - a to tylko ludzie, z ludzkimi
slabosciami.

pozdr.
Arek

8. Data: 2003-11-29 06:11:48

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Interpio napisal:

[...]
>FCC - Forsa Czyni Cuda

- mam nadzieje ze pisales to ironicznie :-) bo moglbym uzyc innego skrotu:
PPPSB - Palant Placi Palant Sie Bogaci.

>Mam znajomego z uszkodzonym biodrem na endoproteze czeka już kilka lat, a
gdyby posmarował >4.000zł. miałby już dawno endoprotezę z pominięciem
kolejki - a tak to się biedak męczy.

- ciekawa teoria. gdyby wyrwal proteze innemu

9. Data: 2003-11-29 09:04:03

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"interpio" <i...@f...polbox.pl> schrieb im Newsbeitrag

/.../

>FCC - Forsa Czyni Cuda

>Mam znajomego z uszkodzonym biodrem na endoproteze czeka już kilka lat, a
gdyby posmarował 4.000zł. miałby już >dawno endoprotezę z pominięciem
kolejki - a tak to się biedak męczy.

A gdyby ten znajomy pracował, to będzie otrzymywał podczas choroby - no bo
on jest chory - kilka lat
z tego tytułu (chorobowe) wynagrodzrnie?

Przypuszczam że nie.

W cywilizowanym świecie w 1 tydzien mam endoproteze wstawioną, natychmiast
po szpitalu jadę
do sanatorium rehabilitacyjnego ( 3 - 6 tygodni) a Kasa Chorych na jedna i
tą samą chorobę (nie przerwaną)
płaci mi 1,5 roku świadczenia - moje wynagrodzenie.

Czemu tego przykładu nie przetransformował Rząd polski z zachodu a wolał
pedalstwo i te inne rzeczy
z szamba rodem?

Wszyk to też jest dostosowywaniem Polski do standardów europejskich.
Czyżby od Polski UE wymagała aby tarzała się ona tylko w bagnie
współczesności?

budrys
___________

10. Data: 2003-11-29 16:53:25

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszyk to też jest dostosowywaniem Polski do standardów europejskich.
> Czyżby od Polski UE wymagała aby tarzała się ona tylko w bagnie

Bardzo krótka, dosadna i mądra wypowiedź. Dzięki za te słowa Józek! One
podsumowuja wszystko.
Dorota

Niezwykłe sylwetki ON...
Britney Spears nude
Kwestia windy dla os.niepełnosprawnych w SZKOLE ???
Audycja w "jedynce" PR
Britney Spears nude