Narodowy tes tIQ- czyli co Psycholodzy na to.

1. Data: 2003-10-17 13:19:44

Temat: Narodowy tes tIQ- czyli co Psycholodzy na to.
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ptp.psychologia.pl/IQ-test_oswiadczenie.h
tm
http://www.ptp.psychologia.pl/IQ-test_artykul.htm

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-10-17 21:39:34

Temat: Re: Narodowy tes tIQ- czyli co Psycholodzy na to.
Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, w pierwszym artykule pada stwierdzenie, ze mozna troche
"zapomniec" o metodologii, bo to ma bawic..... Moim zdaniem, szkoda, ze sa
takie zabawy, no ale skoro juz sa....

Dobrze jednak ze nad zabawa chcociaz do pewnego stopnia czuwaly osoby sie na
tym znajace.

1. Data: 2003-10-18 06:36:20

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ze sa
> takie zabawy, no ale skoro juz sa....
>
> Dobrze jednak ze nad zabawa chcociaz do pewnego stopnia czuwaly osoby

Czuwają czuwają. Właśnie wyjąłem z gazety certyfikat. Mam siedzieć przed
telewizorem, zakreślać odpowiedzi, a potem wysłać sms pod 7926 o treści
TEST, podając swój wie, a Ci skorelują ;->> z tym wiekiem liczbę punktów
i odeślą wynik za..... 10 złotych i 98 groszy :-))))

O o to co po kropkach tak naprawdę tu chodzi... :-(

Pzdr
Paweł

1. Data: 2003-10-18 06:39:33

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
punktów
> i odeślą wynik za..... 10 złotych i 98 groszy :-))))
>
> O o to co po kropkach tak naprawdę tu chodzi... :-(

Za mocno skróciłem wypowiedź, sorry... ale wiecie... ten samochód ;-)
nosz dadzą te poprawne odpowiedzi w drugiej części programu, ale, jak
mówiłem, ten samochód....

Pzdr
Paweł

Narodowy tes tIQ- czyli co Psycholodzy na to.
długotrwałe zaburzenia /co robić/ :-(
długotrwałe zaburzenia /co robić/ :-(
po drugiej stronie lustra
dlaczego dorośli nie kochani w dzieciństwie maja takie problemy?