Nasz serwer i rosjanki

1. Data: 2002-06-21 10:06:49

Temat: Nasz serwer i rosjanki
Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Czytam" (" " - bo rosyjskiego to prawie wcale nie znam :-) ) jakąś rosyjską grupę
dyskusyjną i z tego co rozumiem nasze rosyjskie koleżanki cierpią bo został
zablokowany dostęp do serwera ludziom, którzy nie mają założonego hasła. Z tego też
co zrozumiałam znalazły nawet naszą grupę pl.rec.robotki-reczne i chyba chciały by
się z nami porozumieć w sprawie wymieniania się wzorami. Co wy na to? Co o tym
myślicie? A może ktoś z was ma już z nimi jakiś kontakt, bo widziałam tam też kilka
postów po polsku. Z jednej strony daje to możliwości zdobywania nowych wzorów, ale z
drugiej istnieje też pewne ryzyko, no bo przecież ostatnio pozamykali kilka
rosyjskich stron i ich właścicielki miały problemy (chodzi o piractwo). jakie jest
wasze zdanie?

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-21 10:18:01

Temat: Re: Nasz serwer i rosjanki
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ja myślę że niegłupio byłoby z nimi nawiązać kontakt chociażby na naszej grupie a
wymieniać się wzorkami na prywatne konta. Wtedy byłoby mniejsze ryzyko (chyba).

A z doświadczenia wiem ze rosjanki mają takie cudeńka w swoich zbiorach że aż serce
ściska :)))

Pozdrawiam

Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-21 10:38:15

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się, dostałam już od jednej rosjanki super wzory o tematyce indiańskiej, a
wczoraj na tej grupie napisałam tylko, że ja też proszę, żeby mi wysłały schemat
(zobaczyłam, że piszą: "ja też proszę na:blebleble@blebleble" i ja też tak
napisałam) i dziś dostałam na maila fajny schemat wsi. Wrzucę to wszystko na serwer
jak tylko przestanę ściągać wszystko, co znalazło się na nim podczas mojej 2
tygodniowej nieobecności :-).

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-21 10:42:49

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak wejść na tę rosyjską grupę dyskusyjną?

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-06-21 10:43:53

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Magda a podaj namiary na tą grupę dyskusyjną rosjanek. Ja wprawdzie nie rozumiem
prawie nic po rosyjsku ale będę się mocno starała a poza ty mam w pracy koleżankę
rusycystkę :))) Dziękuję

Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-21 10:47:13

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru./conf/confer.asp?id=Needle&cash=51
6648
--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-21 10:49:33

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru./conf/confer.asp?id=Needle&cash=51
6648 Jak ktoś zna rosyjski to może nawiązałby kontakt z nimi? (Tylko proszę piszcie
tu na grupe czy się dogadałyście i jak będziemy się wymieniać wzorami (jeśli
będziemy)).

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-21 11:02:51

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie da sie na ta liste dyskusyjna z outlooka jakos wejsc, bo takie strony to sa
bardzo malo przejrzyste...

Pozdr.
Magda (Wroclaw)

1. Data: 2002-06-21 11:19:11

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie da sie na ta liste dyskusyjna z outlooka jakos wejsc, bo takie strony to sa
bardzo malo przejrzyste...

Dokładnie bardzo mało przejrzyste i jeszcze nie działają u mnie tak jak trzeba.

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-21 11:21:24

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ja tez sprubuje sie z nimi porozumiec bo dobrze znam jezyk ale tez wolalabym
z outlooka wchodzic.........
Pusia

jakie to nici?
Patrząc na szyjącą