Natura kobiet

141. Data: 2020-04-05 13:24:35

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 15:12, XL pisze:

> No to skąd te kobiety znały zawartość Twego portfela? Kręcisz :-)

Nie, to jest ocena kogoś po czymś czego samemu sie nie praktykuje, a
nawet nie spróbowało.  Znały zawartość portfela bo się nią nie kryłem,
dawałem napiwki, a nawet przypalałem papierosy dolcami. Imponował mi
styl - wchodzę do lokalu i głośno zadaję pytanie - kim jest Trybun -
chór głosów odpowiada zgodnie - "królem". Wiem że głupota, ale młodość i
chęć imponowania to silny bodziec do takich zachowań.

> Tak. Gdy grałam koncerty/popisy w szkole muzycznej :))

A więc powinnaś rozumieć że dla publiki można zrobić wszystko, nawet
normalną błazenadę.

142. Data: 2020-04-05 13:25:10

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 02:03, Izaura pisze:

> Napewno nie swiadczy o naturze kobiet... ale, dobrze swiadczy o Tobie,
> ze to zauwazyles.

Staram się nigdy nikogo pochopnie nie oceniać. Jesteśmy różni ale chyba
jednak nie aż na tyle aby mówić o różnych naturach człowieka ze względu
na płeć..

143. Data: 2020-04-05 13:26:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 03:23, Izaura pisze:

> naprawde, jest wylozone az do bolu...
>
> Dr Jacek Bartosiak: "Rzeczpospolita między lądem a morzem"
>
> https://www.youtube.com/watch?v=uGd3KYIci0c

Ale konkretnie o co panu Jackowi chodzi? Że niby Polska to newralgiczny
punkt świata?

144. Data: 2020-04-05 13:26:59

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 02:07, Izaura pisze:

> Bo takie mamy polozenie... Albo my bedziemy zarzadzac ta przestrzenia,
> albo zrobia to za nas obcy, w swoim interesie...
>
> //inaczej sie nie da, bo nie ma jak:
>
> "Wrocław: wykład dra Jacka Bartosiaka w Akademii Wojsk Lądowych"
>
> https://www.youtube.com/watch?v=8jrlQu5TnBE

Pytanie tylko dlaczego tego nie robimy?  Była szansa aby zarobić na
nowym rurociągu, ale zamiast tego potrząsamy tylko szabelką, na złość
sąsiadowi będziemy kupować droższe kopaliny, byle tylko nie od niego.
Powiedz mi co to do diabła znaczy i w jaki sposób oddziałuje na to żeby
Polska "jest coraz bezpieczniejsza"?

145. Data: 2020-04-05 13:27:25

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 02:16, Izaura pisze:

> Eee, chyba niezupelnie... W wiekszosci sa to przemyslane zachowania i
> sygnaly.
>
> Jakub, jak zechce to wyjasni, dlaczego nawet cesarz odwzajemnia uklon...?
>
> //a Afro-Amerykanin pogubil sie w tej etykiecie :)
> https://tvs.pl/informacje/usa-kontrowersyjny-uklon-o
bamy-przy-powitaniu-z-cesarzem-japonii-2009-11-17/

Ukłon a kontakt fizyczny to dwie różne sprawy.

146. Data: 2020-04-05 14:13:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

?

> Każdy powinien mieć możliwość życia wg reguł jakie uważa za najwłaściwsze.

To Ty anarchista jesteś, żaden tam demokrata. I jeszcze opowiadasz o
haremach jako elemencie DEMOKRACJI ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

147. Data: 2020-04-05 14:30:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Nie, to jest ocena kogoś po czymś czego samemu sie nie praktykuje, a
> nawet nie spróbowało.  Znały zawartość portfela bo się nią nie kryłem,

No, o tym właśnie piszę.
A CZEMU się nie kryłeś? - bo miałeś zamiar wabienia. Takiemu wabieniu i
popisom ulega TYLKO określony rodzaj kobiet - głupie, łatwe i sprzedajne.
I żeby na tej podstawie głosić opinie o kobietach w ogolności, to trzeba
być idiotą albo wyrachowanym sk...m.

> [...]
> chór głosów odpowiada zgodnie - "królem". Wiem że głupota, ale młodość i
> chęć imponowania to silny bodziec do takich zachowań.

Sporo Ci wspomnień z tego zostało - stąd ta tęsknota za róbtacochceta,
mylnie nazywanym przez Ciebie ,,demokracją".

> A więc powinnaś rozumieć że dla publiki można zrobić wszystko, nawet
> normalną błazenadę.

No nie. To był element obowiazkowy. Nigdy tego nie lubiłam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

148. Data: 2020-04-05 14:42:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 14:30, XL pisze:

> [...]
> I żeby na tej podstawie głosić opinie o kobietach w ogolności, to trzeba

Słuszna uwaga. Ale dlaczego głosisz opinie w ogólności o Niemcach,
Żydach, czy o osobach o innym kolorze skóry, albo o innej orientacji
seksualnej i nie masz z tym problemu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

149. Data: 2020-04-05 17:41:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 14:13, XL pisze:

> To Ty anarchista jesteś, żaden tam demokrata. I jeszcze opowiadasz o
> haremach jako elemencie DEMOKRACJI ?

Ale to chyba demokracja kiedy to obywatel jest podmiotem nadrzędnym?
Oczywiście że tak, wolność jednostki powinna być czymś oczywistym w
systemie demokratycznym.

150. Data: 2020-04-05 17:45:17

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I żeby na tej podstawie głosić opinie o kobietach w ogolności, to trzeba

Poruszyłaś dość ważną z punktu widzenia psychologii kwestię, po co tak
właściwie harujemy, czy tylko po to aby zarobioną kasę chować gdzieś do
piwnicy aby nikt jej nie widział?

W moim wypadku nie chodziło o żadne wabienie samic, ot po prostu
poklask, wszystkich bez rozróżniania na płeć i to wszystko,. Powiem
więcej,  na randkach sam na sam nigdy nawet nie starałem się czymś
dziewczynie imponować. A więc to niezupełnie było tak jak piszesz.

> Sporo Ci wspomnień z tego zostało - stąd ta tęsknota za róbtacochceta,
> mylnie nazywanym przez Ciebie ,,demokracją".

Zawsze byłem i chyba będę za wolnością dla jednostki. Życie jest jedno i
krótkie a więc szkoda go aby marnować je na zaspakajanie czyichś
bzdurnych nie służących właściwie niczemu zakazów, nakazów i oczekiwań.

> No nie. To był element obowiazkowy. Nigdy tego nie lubiłam.

Widać nie osiągnęłaś jeszcze dostatecznie głębokiego etapu. Oczywiście
to tylko jedna z potencjalnych możliwości.

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?