Natura kobiet

201. Data: 2020-04-09 03:05:11

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 09:49, Trybun wrote:

> A tu zdanie Trybuna - Polska to przeciętny kraj w przeciętnym miejscu
> świata. Nie ma tu geniuszów, postęp technologiczny na bardzo niskim
> poziomie, nie posiada własnej gospodarki, nie ma zasobów  cennych
> kopalin, ziemie rolniczo ogólnie dość słabe itditp. jednym słowam - nic
> wartego uwagi dla potencjalnego agresora.

Posluchaj z uwaga tego Bartosiaka, to bedziesz lepiej wiedzial o czym
pisal H. Sienkiewicz w trylogii...

202. Data: 2020-04-09 03:09:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 09:50, Trybun wrote:

> Tak wszyscy mogą mówić - "leżymy w strategicznym miejscu świata", tylko
> po co?

Ta, nie musisz sluchac tych 50 minut, tylko popatrz na obrazek...

https://www.youtube.com/watch?v=OUQutEbaPr4

203. Data: 2020-04-09 03:11:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 09:50, Trybun wrote:

> Tu chyba gazebo ma coś do powiedzenia.

Eee, on tam w tej Angoli nauczyl sie odzywac jednosylabami...

204. Data: 2020-04-10 09:25:52

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 14:27, XL pisze:

> Tak uważam. Za dobrze mi się z Izaurą gada, żeby to miała być kobieta. Ma
> za bardzo męski rozum. Z kobiecymi mentalnościami mi nigdy nie było po
> drodze z pewnych względów (także w tej grupie :-)))

Czyli jednak Izydor a nie Izaura... Nie podzielam jednak Twojego zdania
że ma jakiś męski sposób wyrażania się.

No tak, pamiętam te wasze różnice (delikatnie napisane) zdań z Qrą,
Aichą czy Medeą;-)

205. Data: 2020-04-10 09:27:19

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2020 o 03:01, Izaura pisze:

> Zapewniam, ze i teraz nie mam powodu, by odczuwac jakakolwiek
> wdziecznosc wobec 'wadzy'.

No nie wiem.. w zależności od mentalności powód zawsze się znajdzie. Ot,
choćby względem pana ministra zdrowia, jak on "walczy" o nasze dobro w
ramach epidemii, choćby nakaz od 16 04 chodzenia w maskach. Tymczasem
stawia on tym egoistycznie ludzi pod ścianą, zamiast zatroszczyć się o
to aby te maski były łatwo dostępne i o ile nie darmowe to choć tanie, a
on wprowadza rygor ich używania.  Jednym słowem - jak mam rozumieć twoje
milczenie choćby w tej sprawie? Bo ja je widzę jako służalczą podległość.

206. Data: 2020-04-10 09:32:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 14:36, XL pisze:

> Jakby Ci tu... Pszczelarstwo by nie istniało bez JEDNEJ krolowej w każdym
> ulu, paru trutni i tysięcy robotnic.
> Albo inaczej: jedni są od myślenia, reszta od roboty. Przeważający procent
> ludzi to tylko KONSUMENCI PRACY, którą za opłatą OTRZYMUJĄ, bo sami nie
> potrafiliby sobie jej zorganizować. No sorry, bez pracy nie ma kołaczy, jak
> się nie ma zdolności organizowania pracy innym, to samemu trzeba pracować,
> aby żyć.
> Za darmo nie ma nic. Nawet praca jest dziś towarem.

Ojejku! Jak by nie istniało? Z czego taki wniosek? Wiesz że jest gatunek
ryb które w razie utraty ostatniego samca jedna ryba ze stada samic
przepoczwarza si e w niego?

Nie odbierajmy ludziom prawa do myślenia, naprawdę bez wytycznych i bata
pierwszego sekretarza mogą funkcjonować. Przy takim jak Twoje podejściu
człowiek nigdy nie będzie wolny i suwerenny. Bóg podobno stworzył
człowieka wolnym i suwerennym, jednak przy was jest on takim tylko w
chwili narodzin. W chwile po tym już wyciągają po niego swoje szpony
słudzy zła. Piekło na ziemi robicie ludziom przez takie antyludzkoie
podejście.

Jednak funkcjonuje coś innego - to za sprawą nawet najcięższej harówki
nigdy nie będzie dla robola kołaczy., prawie całą jego robotę przeżerają
różnego rodzaju "królowe" i "trutnie", zostawiając mu tylko niezbędne do
wegetacji minimum.

> OMG. Komuno wróć??

Pod względem wolności osobistej - tak, oczekuję jej przynajmniej na
poziomie PRLowskim.

> Czylj Ty jesteś egoistą.

Ale NIE TYLKO egoistą.

207. Data: 2020-04-10 09:33:16

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 14:38, XL pisze:

> Miej zatem pretensje do swojego :-)
> Mnie szkoła nauczyła, że moja Ojczyzna sroce spod ogona nie wypadła i mam z
> czego być dumna.

Bez urazy ale tak Cię urobiła że zawzięcie bronisz złych spraw. Ojczyzna
to przede wszystkim powinna być opoką, czymś stałym godnym, tymczasem
"oszukuje dręczy zdradza" i to kogo - ano swoich własnych obywateli.

Osobiście radzę zwrócić się do MENu o zwrot poniesionych kosztów na
takie nauki.

208. Data: 2020-04-10 09:33:22

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2020 o 03:05, Izaura pisze:

> Posluchaj z uwaga tego Bartosiaka, to bedziesz lepiej wiedzial o czym
> pisal H. Sienkiewicz w trylogii...

Dziękuję - nie.

209. Data: 2020-04-10 09:34:12

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2020 o 03:11, Izaura pisze:

> Eee, on tam w tej Angoli nauczyl sie odzywac jednosylabami...

To teraz, ale podobał mu się i wcześniejszy, polski (europejski) zwyczaj
powitania.

210. Data: 2020-04-10 23:46:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-10 09:27, Trybun wrote:

> [...]
> milczenie choćby w tej sprawie? Bo ja je widzę jako służalczą podległość.

Stara siem jak moze... moze nawet za bardzo?

https://www.youtube.com/watch?v=KVuZA_FUyj0
//policz ile q*rew rzucil ;)

A niektorzy realnie zastanawiaja sie nad tym co bedzie dalej?
https://www.youtube.com/watch?v=l_fd5DN-CGM
//warto posluchac calos!

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?