Natychmiastowe zapadanie w sen i gwaltowne przebudzenie

1. Data: 2005-05-23 14:49:34

Temat: Natychmiastowe zapadanie w sen i gwaltowne przebudzenie
Od: "tom" <t...@h...wp-sa.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam dziwna sytuacje, ktora od czasu do czasu mnie dopada. trudno mi ustalic
tutaj prawidlowosc ale zdaje mi sie, ze czesciej tak bywa w cieple dni - tak jak
ten dzisiaj.

otoz klade sie czasem do drzemki, mija doslownie pare sekund i natychamiast
wpadam w sen. na sekunde pojawia sie jakas jedna klatka ze snu i towarzyszy temu
uczucie jakby wewnetrznego spadania. jest to bardzo gwaltowne i natychmiast sie
przebudzam by za pare sekund znow tego doswiadczyc i tak w kolko. czuje sie przy
tym wszystkim troszke oslabiony. nie podchodze do tego z jakas panika i
strachem. dzisiaj probowalem jakby blizej przyjrzec sie temu zapadaniu calkiem
na spokojnie i zdziwilo mnie, ze az takiej kontroli nad soba nie mam by po paru
sekundach gwaltownie tracic swiadomosc. obawiam sie zeby mnie takie cos nie
spotkalo w trakcie aktywnosci fizycznych bo skoro wystarczy oczy zamknac na
kilka sekund....

dodam, ze nie klade sie specjalnie zmeczony fizycznie - wyspiam sie dobrze, ale
klade sie z sennosci, ktora zreszta codziennie mnie dopada miedzy 15-17 i nie
moge sie oprzec krotkiej drzemce.

ktos ma pomysl co to? do jakiego udac sie lekarza?

dziekuje, pozdrawiam.

2. Data: 2005-05-24 11:03:17

Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

tom wrote:

> ktos ma pomysl co to? do jakiego udac sie lekarza?

Neurolog!

Miałem podobnie, lecz nie objawiało się to spadaniem lecz jakby
odrętwieniem i barakiem możliwości poruszenia choćby palcem przy
całkowitej świadomości. Też przy zasypianiu. Dostałem jakieś tabletki i
przeszło. :) Niestety nie pamiętam jakie bo było to dawno.

Pozdrawiam
J.S.

ciągłe spanie i odgłoś pralki
Leki utrzymujace samobojce