Re: Nauczanie matematyki po angielsku?

From: "Marcin Terka" <m...@u...org>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Nauczanie matematyki po angielsku?
Date: Tue, 16 Mar 2004 00:16:53 +0100

Lidka wrote:
> Czy można spodziewać się jakiegoś dodatku do pensji?
> Byłabym również bardzo wdzięczna za skierowanie mnie do aktu prawnego
> menis o tym traktującego.

Witam!

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 maja 2000 r.
(Dz. U. Nr 39, poz. 455 i Nr 100, poz. 1074, z 2001 r. Nr 52, poz. 544, z
2002 r. Nr 160, poz. 1323 oraz z 2003 r. Nr 34, poz. 286) nauczanie w języku
obym, w nawiązaniu do wymienionych przez Ciebie przedmiotów, uznawane jest
za pracę w trudnych warunkach - precyzuje to § 6 p. 9 Rozporządzenia.

Art. 30 p.6.1. Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r., zwanej KN (Dz. U. z 2003
r. Nr 118, poz. 1112 i Nr 137, poz. 1304) precyzuje, iż wysokość dodatku za
pracę w trudnych warunkach określa organ prowadzący szkołę. Reasumując,
wartość ta może być różna na terenie kraju, z informacji, które posiadam
wynika, że kształtuje się ona w przedziale 20-50%.

--
pozdrawiam, Marcin Terka
http://kopernik.czest.net