Re: Nauczanie matematyki po angielsku?

From: "niuton" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Nauczanie matematyki po angielsku?
Date: Tue, 23 Mar 2004 19:51:01 +0100

Nie można nauczać języka obcego bez przygotowania pedagogicznego, więc
formalnie, musi być to nauczyciel (ustawa).
Swoją drogą, uczyłam dzieci w nauczaniu początkowym i autorytarnie
stwierdzam, iż do tego poziomu potrzeba nam doktorantów wydziału anglistyki!
Żartuję, oczywiście... Żeby się z dziećmi bawić językiem, śpiewać piosenki,
układać wierszyki, poznawać przez zabawę różne formy gramatyczne itd. nie
trzeba być wyrafinowanym językowcem, tylko dobrym rzemieślnikiem i mieć
zapał, o którym wielu nauczycieli zapomniało X lat temu.
Oddałam swoje dziecię w ręce laika - licealistki, z taką parą i miłością
do języka, że moje małe zapłonęło żywym ogniem pożądania wiedzy i spotkań z
tą niezwykłą osobą... Wbrew ustawom i wszelkiej nauczycielskiej logice.
Nie święci garnki lepią.

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c3aijs$8mb$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał
> wiadomości news:c3ahtp$ple$1@news.onet.pl...

> Wiesz... czasem taki nauczyciel bez formalnego przygotowania może być
lepszy
> od tego, co ma papiery... bo umiejętności nie zawsze idą z papierami...
ale