Nauczyciel niżej niż sprzątaczka

1. Data: 2004-10-22 16:52:11

Temat: Nauczyciel niżej niż sprzątaczka
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

znajoma uczycielka języka obrzydliwego postanowiła w tym roku opuścić nasz
kochany kraj i udać się do Irlandii, gdzie pracując jako pomoc domowa,
kelnerka, a obecnie pracownica wielkiego targowiska czuje się lepiej
opłacana, lepiej doceniana i mniej dręczona niż jako samodzielna uczycielka
języka tak intratnego.

Czy tenże nobilitujcy niegdyż zawód ,,pani profesorki'' obecnie spadł był
już poniżej ,,pani szopfrau''?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

2. Data: 2004-10-22 18:10:06

Temat: Re: Nauczyciel niżej niż sprzątaczka
Od: Yorick <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 - 10 - 2004 (piątek) o godzinie 18 : 52, na grupie
pl.soc.edukacja, Tristan Alder napisał(a):

> Czy tenże nobilitujcy niegdyż zawód ,,pani profesorki'' obecnie spadł był
> już poniżej ,,pani szopfrau''?

No cóż... taka mała scenka rodzajowa z dzisiejszej lekcji:
Rozmawiałem z uczniami o filmach i kiedy rozmowa zahaczyła o temat
piractwa, powiedziałem (zgodnie z prawdą zresztą :-), że ja nie
ściągam filmów, tylko po prostu kupuję legalne DVD... Na to jedna z
uczennic: "Profesorze, pan żartuje?! Kupuje pan? Z nauczycielskiej
pensji?!"

Tyle w temacie nobilitującego zawodu...

--
Z poważaniem,
Yorick

3. Data: 2004-10-22 19:11:50

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yorick napisał:

> [...]
> ściągam filmów, tylko po prostu kupuję legalne DVD... Na to jedna z
> uczennic: "Profesorze, pan żartuje?! Kupuje pan? Z nauczycielskiej

ja miałam tak:
(w zasadzie rozmowa dwóch uczniów)
-"Prosze pani on stanął koło pani torby, pewnie chce pani wziąśc pieniądze"
-"No co ty, ile nauczycielka może miec pieniędzy?"

pozdrawiam
Ania
--
gg: 1361774

4. Data: 2004-10-22 20:02:28

Od: "Marzolena Zawojska" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tez bym chetnie wyjechala, tylko nie mam na bilet.
Pracuje 20 rok i niczego sie nie dorobilam poza bolami kregosłupa i nog.
Jem kaszanke i ciesze sie zyciem.
Willa i Mercedes i tak sie w grobie nie zmieszcza.
M.

5. Data: 2004-10-23 11:43:43

Od: "pavson" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

> wziąśc

Jestes nauczycielka i nie umiesz pisac?

__
Pozdrawiam Paweł

6. Data: 2004-10-23 11:58:28

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia sob 23. października 2004 13:43 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane pavson:

> Jestes nauczycielka i nie umiesz pisac?

przecież cytowała uczniów.

7. Data: 2004-10-23 20:21:39

Od: "Marzolena Zawojska" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez zdanie ujela w cudzyslow, napisala tak jak mowil uczen, uczniowie
mowia "wziasc".
M.

8. Data: 2004-10-24 10:47:34

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pavson napisał:
> "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

> Jestes nauczycielka i nie umiesz pisac?
>

> __
> Pozdrawiam Paweł

czepiamy się ?
gdybym nie umiała pisać to bym nie pisała, a jak widac jakoś te literki
potrafię poskładać ;)
Ale zakładam, ze chodziło Ci o "chyba nie potrafisz _poprawnie_ pisać".
(to tak na mirginesie)
Ogólnie rzecz biorąc to własnie tak powiedział "wziąść", do dzisiaj mi
ten dialog świszczy w uszach :(

pozdrawiam
Ania
--
gg: 1361774

Nauczyciel niżej niż sprzątaczka
jak to jest (wyzsze uczelnie)
motyw biesiady
pasowanie na pierwszaka w szkole podstawowej
prace ręczne?