Re: Nauka robienia na drutach - ksiazka

Data: 2005-11-02 16:58:35
Temat: Re: Nauka robienia na drutach - ksiazka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Wed, 2 Nov 2005 14:15:54 +0100, "Monika Biermann"
<m...@g...de> wrote:

>"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag
>
>Pierzu naprawde ta ksiazka jest po polsku???? Mozesz cos wiecej o niej
>napisac (wydawnictwo ect.) Choc jej przepisy mnie tez denerwuja jednak wzory
>sa piekne.
>
>Monika

Wuala:
tytul jak wyzej, autorka - znana :)
Twarda oprawa
wyd. Swiat ksiazki
Wyd polskie 2000
cena 39.60

orazki piekne i inspirujace
sporo wzorow
ilustracje klarowne

rozdzialy obejmuja:
kurs dla poczatkujacych (techniki, modele - 2), kurs prostych
sciegow (techniki, modele i katalog wzorow - i taki jest wzor
pozostalych rozdzailow)- kurs sciegow warkoczowych, laczenie
kolorow, kurs sciegow azurowych, kurs dekoracyjnych detali, kurs
projektowania, kurs technik wykonczeniowych, podwstawowe
informacje.

Na znanym nam, zabuzanskim forum ktos zeskanowal nie ta ale inna
cudna ksiazke Nicki Epstein - Knitting on the edge - wszystko, co
dotyczy brzegow - wykonczenie, poczatki, sciagacze, dekoracje
onych, pliski wykonczeniowe, jakies kwiatki etc. Mam te ksiazke i
co i raz wywlekam ogladac, jak rowniez druga ksiazke - knitting
over the edge...jakie tam sa piekne rozyczki do wykonczenia (sa
na okladce ksiazki
http://glinki.com/?l=hkt0xw

Mam hyzaia, wiem....

Pierz