Nawiążę kontakt z nauczycielami rytmiki w przedszkolu

1. Data: 2004-08-16 09:58:38

Temat: Nawiążę kontakt z nauczycielami rytmiki w przedszkolu
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie;)
Szukam osób mających doświadczenie w tej pracy - myślę o prowadzeniu
rytmiki w przedszkolach i byłabym wdzięczna za wszelkie informacje na ten
temat (system zatrudnienia, stawki, ciekawe materiały do zajęć)

Pozdr. Ewa

2. Data: 2004-08-16 14:44:01

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>ciekawe materiały do zajęć
>
> Pozdr. Ewa

a chodziła Pani na praktyki?

3. Data: 2004-08-16 15:52:16

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> a chodziła Pani na praktyki?

Jestem po Wychowaniu Muzycznym na AM.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2004-08-17 08:43:44

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem po Wychowaniu Muzycznym na AM.

Teoria i metodyka wychowania muzycznego, Dydaktyka, Teoria Wychowania,
ćwiczenia z metodyki... było tego trochę na zajęciach. Jeśli Pani nie ma
problemu ze śpiewaniem i akompaniowaniem na fortepianie - to wszystko będzie
OK.

5. Data: 2004-08-17 13:12:31

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ćwiczenia z metodyki... było tego trochę na zajęciach. Jeśli Pani nie ma
> problemu ze śpiewaniem i akompaniowaniem na fortepianie - to wszystko

Mimo wszystko moja prośba dotyczyła czegoś innego........coś mi tak świta o
umiejętności czytania ze zrozumieniem, ale postaram się nie być złośliwa;)

Pozdr. Ewa

6. Data: 2004-08-18 22:59:34

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mimo wszystko moja prośba dotyczyła czegoś innego........coś mi tak świta
> umiejętności czytania ze zrozumieniem, ale postaram się nie być złośliwa;)

Więc zacznijmy od początku: jest Pani po Wychowaniu Muzycznym. Domyślam się,
że specjalność to: artystyczna edukacja muzyczna. System zatrudnienia i
stawki - na tym się nie znam. Ciekawe materiały do zajęć - tu można
powalczyć. Nie chciałem być złośliwy, po prostu ciekawi mnie, jak wygląda
sprawa ze śpiewaniem i grą na pianinie, bo z tym niektórzy mieli problemy.
Można wiedzieć jakiej Uczelni jest Pani absolwentką? Pozdrawiam. Michał
(wydz. II i IV).

7. Data: 2004-08-19 06:50:57

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc zacznijmy od początku: jest Pani po Wychowaniu Muzycznym. Domyślam
się,
> że specjalność to: artystyczna edukacja muzyczna. System zatrudnienia i
> stawki - na tym się nie znam.

No i to mnie najbardziej interesowało oczekując odpowiedzi od praktyków.

> powalczyć. Nie chciałem być złośliwy, po prostu ciekawi mnie, jak wygląda
> sprawa ze śpiewaniem i grą na pianinie, bo z tym niektórzy mieli problemy.

Na AM? Pan wybaczy, ale po 17 latach gry i śpiewu (w tym 5 godzinach chóru
tygodniowo na uczelni) chyba trudno mieć z tym problem?

> Można wiedzieć jakiej Uczelni jest Pani absolwentką?

A to widać po adresie mailowym;)

Pozdr. Ewa

"Pierwsza praca" a przedluzenie umowy
zróżnicowanie dyplomów-pytanie