Nawiewniki -jak zlikwidować?

11. Data: 2011-02-16 09:10:18

Temat: Re: Nawiewniki -jak zlikwidować?
Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMvHO to ,ze architekt nie był debilem i projektował zgodnie z normami
> dotyczącymi wentylacji pomieszczeń mieszkalnych; to nie moje zdrowie poza
> tym.

architekt jest strażakiem... i lekarzem...

pozdrawiam
s_13

12. Data: 2011-02-16 20:20:05

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-15 00:19, Lukasz pisze:
> W moim bloku wentylacja wspomagana jest mechanicznie, czego skutkiem
> jest permanentne dmuchanie z nawiewników nawet gdy mają przełączniki w
> pozycji "zamknięty". Z resztą żadnego nawiewnika nie da się poprostu
> zamknąć - zawsze pozostaje szczelina minimalnego przepływu. Te u mnie
> mają minimalny przepływ 5 m3 przy różnicy ciśnień 10 Pa (wg danych
> producenta) i przy niezbyt otwartych anemostatach dmucha z nich za mocno.

Chyba mieszkamy w tym samym miejscu.
Ja swoje nawiewniki zakleilem, bo halasowaly tak bardzo, ze nie moglem
spac. Nawet jak byly zamkniete. Kiedys jak wyjechalem, to zostawilem je
na 3 tygodnie otwarte, zeby sie te wszystkie cisnienia i wilgotnosc
wyrownaly. Po przyjezdzie dmuchaly tak samo.

13. Data: 2011-02-16 22:36:52

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> Chyba mieszkamy w tym samym miejscu.

Gdynia?
--
Lukasz

14. Data: 2011-02-17 09:00:53

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-16 23:36, Lukasz pisze:

> Gdynia?

Krakow :)

15. Data: 2011-02-25 21:39:32

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W kamerze termowizyjnej wygląda to tak, jakby w ramie okna na tym odcinku była
dosłownie dziura.

-----

| Niektórzy producenci okien stosują wycinanie górnego fragmentu uszczelki.

Źródło cennych informacji o diecie. Bez nudnych tematów.
Ciekawy artykuł o owczym pędzie kredytobiorców
Czyszczenie okien
czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?
Cheap Nilk air max 90 shoes 90's shoes wholesale www.shoestrade.biz