Nawilżanie powietrza

1. Data: 2010-01-24 10:24:00

Temat: Nawilżanie powietrza
Od: "mea" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy do wody w nawilżaczu należy dodawać jakieś składniki?
Jeśli tak, to jakie?
Oczywiście chodzi mi o zdrowie, a nie o wrażenia zapachowe.
Coś mi się przypomina sprzed lat, jakaś informacja o jonach
dodatnich i ujemnych, ale nie mogę sobie dokładnie przypomnieć.

Pozdrawiam
mea

2. Data: 2010-01-24 10:26:10

Temat: Re: Nawilżanie powietrza
Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> dodatnich i ujemnych, ale nie mogę sobie dokładnie przypomnieć.

tak, Minimum to joizator srebra włożony w wodzie

jk

3. Data: 2010-01-24 11:57:26

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mea pisze:
> [...]
> Coś mi się przypomina sprzed lat, jakaś informacja o jonach
> dodatnich i ujemnych, ale nie mogę sobie dokładnie przypomnieć.

Nic się nie dodaje, woda powinna być destylowana, szczególnie jeżeli
nawilżacz jest ultradźwiękowy. Do nawilżaczy mechanicznych wystarczy
woda pozyskiwana z filtrów osmotycznych, max. 15 do 25 ppm).

Juanitos

4. Data: 2010-01-24 14:05:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mea" <m...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Coś mi się przypomina sprzed lat, jakaś informacja o jonach
> dodatnich i ujemnych, ale nie mogę sobie dokładnie przypomnieć.

Jonizacje robi sam nawilzacz, bez zadnych dodatkow do wody.

5. Data: 2010-01-24 14:06:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amBrose" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> tak, Minimum to joizator srebra włożony w wodzie

Wez przestan juz trolic bos wogle niesmieszny(e).

6. Data: 2010-01-24 17:20:31

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wez przestan juz trolic bos wogle niesmieszny(e).

Srebrna Elektroda to skuteczne rozwiązanie służące utrzymaniu czystości
wody bez żadnych chemicznych dodatków!
Sposób działania: Opatentowana Srebrna Elektroda wykorzystuje bakteriobójcze
właściwości srebra, eliminując ponad 650 rodzajów bakterii i wirusów
Elektroda zaczyna działać zaraz po wejściu w kontakt z wodą, bez względu na
to, czy urządzenie jest włączone czy wyłączone. Po wejściu w kontakt z wodą
jony srebra rozpuszczają się w niej do momentu, aż osiągnięta zostanie
wymagana koncentracja.
Elektroda powinna być wymieniana co rok.
Elektroda może być zastosowana we wszystkich modelach nawilżaczy powietrza
Boneco i Air-O-Swiss.
Można jej także użyć w innych urządzeniach nawilżających, tym samym
rezygnując z drogich chemicznych uzdatniaczy, a także wszędzie tam, gdzie w
wodzie rozwijać się może flora bakteryjna (butelki z wodą, ekspres do kawy
itd....).

7. Data: 2010-01-24 18:36:22

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

amBrose pisze:

> [...]
> wodzie rozwijać się może flora bakteryjna (butelki z wodą, ekspres do kawy

Baranku Boży !!!!

Problemem nawilżaczy ultradźwiękowych jest woda, w której znajdują się
minerały typu np. wapń itp., a więc w innych zastosowaniach zupełnie
nieszkodliwe. Tymczasem przetwornik ultradźwiękowy rozbija cząsteczki
tych minerałów prawie do wielkości molekuł i wyrzuca je łącznie z
wytwarzaną mgłą wodną. Po jakimś czasie wszystko pokryte jest nalotem
przypominającym puder. Molekuły z tych minerałów powodują wyjątkowo
paskudne schorzenia dróg oddechowych, oczu i śluzówek.

Wsadzeni złomu srebra do wnętrza nie spowoduje, że woda stanie się
destylowana, a więc pozbawiona minerałów.Jak się nie posiada dostępu do
takiej wody, to odradzam stosowanie nawilżaczy ultradźwiękowych; zużycie
bowiem w średniej wielkości pokoju np. 25 m kw wynosi na dobę ok. 15 litrów.

Wkład chemiczny służący do eliminacji minerałów starcza na krótko a
kosztuje sporo. I nie pisz idiotyzmów, że złom srebrny pozwala na
rezygnację z chemicznych uzdaczniaczy, bo nie wiesz co piszesz i o
czym... czyli czynisz ludziom krzywdę.

Juanitos

8. Data: 2010-01-24 19:05:04

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wkład chemiczny służący do eliminacji minerałów starcza na krótko a
> kosztuje sporo. I nie pisz idiotyzmów, że złom srebrny pozwala na
> rezygnację z chemicznych uzdaczniaczy, bo nie wiesz co piszesz i o

lol
elektroda jest do nawizżaczy mechanicznych. Niestetry jedno znas bredzi
PLONK
jk

9. Data: 2010-01-24 21:07:14

Od: "Tadek" <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

Nie dyskutuj z idiota. To malutki trollik kolina. W bardzo zaawansowanej
schizofrenii. Raz jest kobieta raz mezczyzna, zawsze sie madrzy choc nawet
trollowac dobrze nie potrafi. Mysli, ze jak bedzie robic bledy to bedzie
zabawny. Przykre jest tylko to, ze swoje zabawy uskutecznia na grupch, ktore
maja innym pomoc. Nie odpowiadajcie mu i sie wyniesie. Łatwo go poznac po
hoscie z ktorego nadaje "208-pra-8.acn.waw.pl".

10. Data: 2010-01-24 21:25:55

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

nikotyna a zdrowie
alkohol a zdrowie
Drapanie pod żebrem a kłucie w łokciu
czy w polsce są już psy wykreywające raka wenchem????
glukozamina