Nawilżanie powietrza

11. Data: 2010-01-24 23:15:49

Temat: Re: Nawilżanie powietrza
Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amBrose" <a...@y...com> napisał w wiadomości
news:hjhvh0$h3e$1@news.onet.pl...

> Srebrna Elektroda to skuteczne rozwiązanie służące utrzymaniu czystości
> wody bez żadnych chemicznych dodatków!
> Sposób działania: Opatentowana Srebrna Elektroda wykorzystuje
> bakteriobójcze właściwości srebra, eliminując ponad 650 rodzajów bakterii
> i wirusów
> Elektroda zaczyna działać zaraz po wejściu w kontakt z wodą, bez względu
> na to, czy urządzenie jest włączone czy wyłączone. Po wejściu w kontakt z
> wodą jony srebra rozpuszczają się w niej do momentu, aż osiągnięta
> zostanie wymagana koncentracja.

Proponuję, abyś wspomnianą elektrodę wsadził sobie w d...ę i zaraportował
nam, czy jony srebra osiągnęły wymaganą koncentrację!

;-))

12. Data: 2010-01-24 23:18:52

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję, abyś wspomnianą elektrodę wsadził sobie w d...ę i zaraportował
> nam, czy jony srebra osiągnęły wymaganą koncentrację!

zabrkło argumentów?
cuż za bez radność....

jk

13. Data: 2010-01-24 23:18:55

Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mea" <m...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> Jonizacje robi sam nawilzacz, bez zadnych dodatkow do wody.

Chyba odwrotnie,- suche powietrze jest dobrym dielektrykiem, a więc
naładowane cząsteczki utrzymują w nim długo swój ładunek, - powietrze
pozostaje najonizowane. Nawilżenie powietrza zwiększa jego przewodnictwo i
wówczas ładunki neutralizują się.

p47

14. Data: 2010-01-25 08:18:51

Od: Szczepan Białek <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naładowane cząsteczki utrzymują w nim długo swój ładunek, - powietrze
> pozostaje najonizowane. Nawilżenie powietrza zwiększa jego przewodnictwo i

W suchym powietrzu naładowane mogą być tylko cząsteczki kurzu. W wilgotnym
również agregaty H2O. Jonizator powietrza nie działa w suchym powietrzu.
Aby nawilżacz "robił jonizację" musi być uziemiony. Ziemia ma nadmiar
elektronów i uziemiony nawilżacz produkuje ciężkie jony ujemne (z nadmiarem
elektronów).
S*

15. Data: 2010-01-25 08:22:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chyba odwrotnie

No wiesz, ja mam w nawilzaczu wlacznik jonizacji - moze pracowac bez, a moze
i z.

16. Data: 2010-01-25 09:30:00

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Aby nawilżacz "robił jonizację" musi być uziemiony. Ziemia ma nadmiar

uxiemiene idzie go gniazdka elektrycznego, dlatego wszystkie nowoczesne
jonizują lepiej bo mają 3ci bolec

jk

17. Data: 2010-01-25 09:39:50

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

amBrose pisze:

> uxiemiene idzie go gniazdka elektrycznego, dlatego wszystkie nowoczesne
> jonizują lepiej bo mają 3ci bolec
>
> jk

Jednak idiotyzm to poważna choroba, a nie tylko drobne zaburzenia... I
jak widać nie ma na to sposobu, szczególnie jak idiota jest wielowątkowy...

Juanitos

nikotyna a zdrowie
alkohol a zdrowie
Drapanie pod żebrem a kłucie w łokciu
czy w polsce są już psy wykreywające raka wenchem????
glukozamina