Re: Nawozenie, co, kiedy i jak?

From: "Zuzia" <k...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Nawozenie, co, kiedy i jak?
Date: Fri, 27 Feb 2004 08:23:08 +0100

Dzieki za wszystkie, porady, ale kompost odpada (bo jak sobie tylko pomysle to mnie
mierzi)
Jesli chodzi o obornik to wlasnie mam taki susoszy, sprobuje na wiosne. A trawnik i
tak
nawoze i tak. Wyglada wtedy pieknie, a dziecko mam bardzo rozsadne i mozna
wytlumaczyc.
Jak w zeszlym roku spryskalam chwasty w koncu dzialki, to moja coreczka po prostu tam
nie
chodzila, wiec mysle, ze z tym trawnikiem tez bedzie dobrze.

A jesli chodzi o ten poradnik to tak jak pisalam, moze jest jaki poradnik ogrodnika
jak
opiekowac sie roslinami:
nawozenie, ochrona i pielegnacja.

Moze ktos ma takie cudo i moze polecic. Jezeli nie ta bede atakowac grupe.....

Na razie wiem, ale szukam potwierdzenia:
trawnik koniec marca (granulat 100 dni) i pod koniec sezonu - sierpien zwykly nawoz.
Tuje - marzec nawoz do iglakow i tez sierpien-wrzesien
roze to faktycznie ten obornik - zobaczymy co bedzie i jeszcze nie wiem czym spryskac
przed ew. chorobami

Dzieki serdeczne

Kasia-Zuzia