Nawożenie młodych drzewek

11. Data: 2004-06-08 11:36:05

Temat: Re: Nawożenie młodych drzewek
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Tadziu, czy Ty masz udziały w firmie produkującej paliki?
> ;-)
> Pozdrawiam bez przesady Ja...cki
> P.S. Jak jest solidna cebulka, to wiatr korzonków włosowych nie urwie.

W zeszłym roku złamało mi 2 letnią gruszkę i 4 letnią brzozę. Przełamało ją
w pół i tyle. Przynajmniej raz w roku wieje jak cholera. Po co ryzykować?
A jedną wiśnię, posadziłem bez palika w miejscu gdzie zawsze silnie wieje z
jednego kierunku, bo stodoła powoduje jakieś dziwne ciągi powietrzne. Rośnie
krzywo, pod kątem 20 stopni.

No i aspekt nietrzeźwych chłopów, którzy wracając z baru, napier.... jak
bombowce, zawsze sobie upatrzą jakieś najwątlejsze i najmilsze ci drzewko,
żeby się go "przytrzymać".

Osobiście jestem za palikiem!
moon

12. Data: 2004-06-08 12:11:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ca45fn$ou1$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> No to za stodołę;-) Ring jeszcze w remoncie:-(

Hejka. To moje posty tak groźnie zabrzmiały? :-) Tadziu, co Ty na
to? Jeśli tak, znaczy że coś mi chyba ostatnio żarty nie wychodzą. :-(
Pozdrawiam poważnie Ja...cki

13. Data: 2004-06-08 13:05:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bombowce, zawsze sobie upatrzą jakieś najwątlejsze i najmilsze ci drzewko,

hehe
dla tych chlop ten pal
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

14. Data: 2004-06-08 13:05:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2004-06-08 14:31:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Powyższe stwierdzenie obowiązuje w polityce. :-) W naszych
> warunkach zdecydowanie przeważają wiatry zachodnie i
> północno-zachodnie.
> Pozdrawiam po burzy Ja...cki
> P.S. Myślałem Tadziu, że obserwujesz skąd wieją wiatry. :-)

Tadziowi wiatr od wschodu przywiewa pewna pania z kurwikami w oczach :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-06-08 14:32:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00b501c44d59$31a8f140$b76f63d9@d3h6c1 Tadeusz Smal

17. Data: 2004-06-09 09:20:27

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Tadeusz Smal napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on :
> ja mam ponderoze na wypizdz...jewie
> czesciowo w takim korytarzu powietrznym miedzy lasem a paromaa budynkami
> i u mnie wiatry
> niepalikowane
> ulistnione mlode drzewka potrafia polozyc po ziemi

Tadziu i tu masz sedno problemu - masz wygwizdów i trzeba palikować ,ale
normalnie to jednak nie zawsze - młode drzewa w naturze cząsto wyrastają
niedaleko starych i sa osłonięte od wiatru ;-)

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

18. Data: 2004-06-09 15:56:42

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
> [...]

Pozostałe rosną krócej niż 10 lat i też mają się świetnie.

> a skad wiesz
> czy opalikowane nie bylyby bardziej dorodne
> szybciej urosly
> ?????

Gdyby posadzone czereśnie miały być jeszcze większe to w całej okolicy
nie znalazłabym drabiny na tyle długiej by móc zrywać owoce.

Bez komentarza.

Pozdrawiam
Bea

Nawożenie młodego trawnika