Nawrocki napisz cos....

1. Data: 2003-12-11 23:56:01

Temat: Nawrocki napisz cos....
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawrocki napisz coś proszęęęęę, brakuje mi Twoich postów, masz takie
zacięcie dziennikarsko -psychologiczne, czyli to kocham najbardziej, (no
poza jednym architektem, bo by mi nie wybaczył.) Pozdrawiam, J.

1. Data: 2003-12-12 06:44:42

Temat: Re: Nawrocki napisz cos....
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl>

> [...]
> kocham najbardziej,
> (no poza jednym architektem, bo by mi nie wybaczył.)

Czy pisząc o architekcie masz na myśli może "rzeźbiarzy
podświadomości" czyli makiawelistycznych manipulatorów
odmózdżających móżdżki maupiatych maup?
Ciekawy jestem... ;D
\|/ re:
--
/kutafon, palant, debil, oszołom, manipulant, psychopata,
nie Psycholog/

1. Data: 2003-12-12 07:05:53

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisał(a):

> Czy pisząc o architekcie masz na myśli może "rzeźbiarzy
> podświadomości" czyli makiawelistycznych manipulatorów
> odmózdżających móżdżki maupiatych maup?

hehe ;)
Od razu mam lepszy humor z rana.
Miło jest wiedzieć, że ktoś czuwa, trzymając rękę na pulsie
makiawelistycznych manipulatorów :)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2003-12-12 07:17:00

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek miauu" <t...@g...pl>
> [...]

> hehe ;)
> Od razu mam lepszy humor z rana.
> Miło jest wiedzieć, że ktoś czuwa, trzymając rękę na pulsie

To Ci odpiszę cytatem:
Jeśli podświadomość jest potęgą :o)
to jak straszliwie straszną potęgą musi być świadomość? ;)))
\|/ re:

1. Data: 2003-12-12 09:14:43

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisał(a):

> To Ci odpiszę cytatem:
> Jeśli podświadomość jest potęgą :o)
> to jak straszliwie straszną potęgą musi być świadomość? ;)))

No i po co mnie straszysz? :)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2003-12-12 23:09:22

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, ten post nie był skierowany do Ciebie księże Robaku, ale skoro
zdecydowałeś się coś tam napisać, to...odpiszę Ci.
Architek jest najprawdziwszym architektem, a dodatkowo kończy
budownictwo;coś tam ciągle projektuje, ostatnio pokazywal mi jakieś
kanciapy, które robi na konkurs w NY. Ale nie rozmawiam z nim ciągle o
architekturze (są ciekawsze tematy:); choć architektura jest dla mnie
kwintesencją sztuki i techniki, poza tym na takie tematy wolę zrobić wywiad
z prezesem SARP-u.
A, co do podświadamości, to unikam wszelkich manipulatorów na ogól w dodatku
stosujących nieumiętnie socjotechniki.
A poza tym daleko mi do malpiatki:))
Pozdr, J. (*.*)

Nawrocki czekam na opowiastki o życiu Twoim i Twoich wspol lokatorow

1. Data: 2003-12-12 23:35:09

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl>
> [...]

> A poza tym daleko mi do malpiatki:))
> Pozdr, J. (*.*)
>
> Nawrocki czekam na opowiastki o życiu Twoim i Twoich wspol

Lubisz czytać Łukasza N. a architekt jest osobą prywatną
nie występującą na grupie, ale wspomniałaś o nim bowiem
prawdopodobnie ma dostęp do usenetu, czyli na wszelki
wypadek? Choć niekoniecznie bo może to wynikać także
z zauroczenia. OK.
Lubię ludzi twórczych zarówno w dziedzinach użytkowych
jak i artystycznych a architektura wyjątkowo łączy w sobie
rzemiosło ze sztuką. Ta dygresja którą zrobiłem była
prowokacją psychologiczną ale nie dotyczyła Ciebie
lecz ogólnie czytelników grupy.
Mam nadzieję że się wytłumaczyłem.
Dobranoc (wszystkie pchły na pomoc) ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-12 23:51:02

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam czytać Łukasza N., ma wyjątkową łatwość pisania, rewelacja po
prostu.
A architekt myślę, że nie czyta tego co tu się dzieje, dzięki Bogu nie
ślęczy na necie, bo to jednak straszne marnotrastwo czasu, ale ja tu czasem
zaglądam i chwale sobie te spotkania z Wami.
Wytlumaczyleś się.A Twoja dygreso - prowokacja to chyba przyklad owego
rzezbienia, o ktorym wspomnialeś?Chyba, że w ten sposób zabawiasz grupę?
J.

1. Data: 2003-12-13 06:48:59

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl>
> [...]

> Wytlumaczyleś się.A Twoja dygreso - prowokacja to chyba
> przyklad owego rzezbienia, o ktorym wspomnialeś?Chyba, że

W moim odbiorze istnieje znaczne podobieństwo pomiędzy
Nawrockim a Turynskim. :-)
Obaj są satyrykami, obaj piszą ciekawe, długie felietony i
jednakowo rzadko odpowiadają na czyjekolwiek posty.
Nawrocki mnie kiedyś sprowokował do wymiany poglądów
gdy opisywał paraliżowanie wzrokiem niewinnych dziewczątek
w autobusie, więc gdy stwierdził, że wybiera słabszą i "wlepia
w nią gały" pomyślałem -- ech Łukasz... gdyby te dwie dziewczyny
były mistrzyniami kikboksingu to skąd byś wiedział która jest
słabsza? Mierząc sińce pod własnymi podbitymi oczami? :)
Aby zakończyć tę myśl podobieństwa JeT'a i ŁukaszaN. uważam,
że obaj są wybitni, nieprzeciętni i nadają GD "pl.sci.psychologia"
zarówno atrakcyjności jak i tematów do refleksji...
PS. czy moje posty są prowokacją? -- TAK
czy "rzeźbię" -- TAK
czy zabawiam grupę? -- TAK
głównym jednak celem jest "otwieranie oczu czytającym"
czyli UŚWIADAMIANIE. :-)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-13 07:29:26

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl>

> czy "rzeźbię" -- TAK
> czy zabawiam grupę? -- TAK
> głównym jednak celem jest "otwieranie oczu czytającym"
> czyli UŚWIADAMIANIE. :-)
> \|/ re:

A tymczasem uświadamiasz tylko, jakie jest twoje wyobrażenie o kimś i jaką
miarką mierzysz. Mógłbys oszczędzić nam tego. Schematów i szablonów mamy
dość własnych.

enni

Re: erytrofobia
Test asertywności -szukam
Prosba o opinie
hihi w jakiejs wieczorowce ucza obslugi usenetu ;)
Nielubimy kogos za to jaki jest czy go nierozumiemy ?