Re: Nazisci do parlamentu??

From: "quasi-biolog" <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nazisci do parlamentu??
Date: Tue, 11 Jul 2006 13:24:17 +0000 (UTC)

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> To nie tak, wiec wyjasnie.
> Dzisiejszy swiat medialny powoduje ze coraz czesciej
> wchodzimy w role Obserwatora, dla siebie samego.

Teza bezpodstawna.

> Poniewaz swiat medialny
> pokazuje coraz bardziej idealne i "wyzwolone" wzorce, patrzymy na sobie
> coraz bardziej krytycznie, my sami ze swoja naturą wydajemy sie sobie kims
> niewartosciowym, slabo wyzwolonym, pruderyjnym, ograniczonym, schematycznym,
> zahukanym.

Teza bezpodstawna.

> To powoduje presje na bycie kosmopolitycznym, "wyzwolonym",
> w tym na ignorowanie wlasnej tradycji, na pogarde dla wlasnego otoczenia,
> rodziny.

Teza bezpodstawna.

I jak zwykle roisz o nibystworach z nibylandow, nie troszczac sie o
jakiekolwiek uzasadnienie. Byleby tylko dac upust swoim obsesjom na punkcie
rzekomej socjotechniki rzekomo opanowanych przez "rozowych" spiskowcow mediow.

Nie mam zamiaru zajmowac sie Twoja demagogia (chociazby dlatego, ze jestes
nieuczciwy - wszystkie moje argumenty albo wycinasz, albo przinaczasz albo
ignorujesz) i zastanawiac sie, czy w stosunku do ogolu populacji zawiera ona
pol-prawdy, cwierc-prawdy, jednaosma-prawdy czy tylko gowno-prawdy.
Powiem jedynie od siebie: w moim przypadku postulowane przez Ciebie mechanizmy
nie mialy miejsca. W ogole mediami *opiniotworczymi* zaczalem sie interesowac
dopiero gdy skrystalizowal sie moj wlasny swiatopoglad.

> To ciagle to samo o czym pisze powyzej. Poniewaz swiat medialny

(ciach) bzdury

j.w.

> Masz kolejne słowo na powód do wyzwolenia i bycia kosmopolitycznym - strach
> przed "infantylizmem".

j.w.

No i oczywiscie nie raczyles wyjasnic, czymze jest ten Twoj "kosmopolityzm".
Jakie to dla Ciebie typowe.

pozdrawiam
quasi-biolog