Neo-Synephrine 10% - krople do oczu

1. Data: 2003-09-15 14:55:21

Temat: Neo-Synephrine 10% - krople do oczu
Od: "Grzegorz" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój ojciec wrócił dzisiaj ze szpitala po operacji przeciwjaskrowej. Zalecono
mu między innymi w/w lek. W ulotce informacyjnej dołączonej do kropli czytam
następującą informację: "Celem uniknięcia bólu poleca się przed każdym
podaniem preparatu do oka wkroplenie środka miejscowo znieczulającego".
Informacja ta powtarzana jest wielokrotnie w ulotce. Problem tylko w tym, że
lekarz nie przepisał żadnego środka miejscowo znieczulającego. Czy możecie
mi wyjaśnić o co chodzi, bo szczerze mówiąc ani ja ani on nic z tego nie
rozumiemy, a ojciec boi się używać tych kropli i ja się wcale nie dziwię.

Pozdrawiam
Grzesiek

2. Data: 2003-09-15 16:55:56

Temat: Re: Neo-Synephrine 10% - krople do oczu
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozumiemy, a ojciec boi się używać tych kropli i ja się wcale nie dziwię.

Mozesz bezpiecznie wkropic. Po operacji przeciwjaskrowej podanie
Neosynefryny nie powoduje bolu.

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-09-15 18:43:26

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk4qv3$8ef$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:
> Użytkownik "Grzegorz" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> Mozesz bezpiecznie wkropic. Po operacji przeciwjaskrowej podanie
> [...]

Popros ojca, aby scisle stosowal sie do zalecen.

Natomiast dlugotrwale przyjmowanie kropli znieczulajacych do oczu, lub
jakiekolwiek ich przyjmowanie bez porozumienia z lekarzem prowadzacym moze
byc bardzo niebiezpieczne:

http://jrs.slackinc.com/vol123/verma.htm#I14

Jak widac z tabeli podsumowujacej przypadki, znane sa przypadki
lekcewazacych naduzyc kropli znieczulajacych (na sobie) przez lekarzy, nawet
okulistow!

--
Robert

4. Data: 2003-09-15 19:01:19

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak widac z tabeli podsumowujacej przypadki, znane sa przypadki
> lekcewazacych naduzyc kropli znieczulajacych (na sobie) przez lekarzy,

Znowu zadzierasz?:-)))))))

casus

5. Data: 2003-09-15 19:04:36

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk52ab$3if$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Znowu zadzierasz?:-)))))))
>
> casus

A co, trafilem w czula nute? Potajemnie praktykujesz topical anaesthetic
abuse? ;)

--
Robert

6. Data: 2003-09-15 19:16:37

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, trafilem w czula nute? Potajemnie praktykujesz topical anaesthetic
> abuse? ;)
> Robert

A dlaczego sie nie spytales ilu internistow bierze np tabletki
przeciwbolowe?:-)))) To tez nie wolno?:-)))))))

casus

7. Data: 2003-09-15 19:31:48

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bk53gm$978$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> A dlaczego sie nie spytales ilu internistow bierze np tabletki
> przeciwbolowe?:-)))) To tez nie wolno?:-)))))))

A moze i zapytam, ale w odpowiednim po temu watku ;)

A tak powaznie to chcialem tylko przestrzec ojca OP, zeby nie probowal na
wlasna reke brac p-bolowych kropelek, jesli lekarz nie zalecil, a ze troche
sie rozpedzilem - coz, sensacyjna forma przekazu lepiej trafia do wielu
czytelnikow ;)

--
Robert

8. Data: 2003-09-15 19:44:12

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

coz, sensacyjna forma przekazu lepiej trafia do wielu
> czytelnikow ;)
> Robert

Tylko dlaczego moim kosztem?:-)))))))))
casus
ps: a juz mialem na koncu pytanie o nauczycieli
angielskiego:-)))))))))))))))))

wyciete migdalki
[OT] Załamałem się...
Luteina