Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

Subject: Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Tue, 12 Nov 2019 15:54:30 +0100

W dniu 12.11.2019 o 13:05, m...@g...com pisze:
> [...]
-darwina,58218,i.html

> Czyli nie przeczytałeś tylko zniechęcasz innych z rozdzielnika...

Czytaj ze zrozumieniem: zmarnowany czas.

> Sam z niego chętnie korzystasz ;P

Gdy czegoś nie wiem, to nie wymyślam bajek i nie udaję, że wiem.
Kreacjoniści, w miejsce tego czego naukowcy nie wiedzą, wymyślili sobie
boga (a co bardziej cwani nazwali to "inteligentny projekt", tak samo
jak wyznawcy UFO - przezabawne :)).

> Sam wyciągnij:
> https://biotechnologia.pl/biotechnologia/inteligentn
y-projekt-inne-spojrzenie-na-ewolucje,16463

"Jest to pseudonaukowa koncepcja filozoficzna, która utrzymuje (...)"
I czego znowu nie zrozumiałeś?

> http://www.pismofronda.
LOL :)

> https://www.spidersweb.pl/2017/07/ludzkie-dna-inteli
gentny-projekt-obcych.html

I czego znowu nie zrozumiałeś?
To, że czegoś nie wiadomo, nie oznacza, że zrobiły to krasnoludki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr