Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 14 Nov 2019 07:51:40 -0800 (PST)
Subject: Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
From: m...@g...com

W dniu 12.11.2019 o 23:32, m...@g...com pisze:
>>> http://www.pismofronda.pl/nieredukowalna-zlozonosc-j
ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
>Nie wiesz. Z tego, że wyciąłem jakiś link nijak nie wynika, że wolałbym
trybunę ludu.
> Z tego, że nie lubię koloru żółtego nijak nie wynika, że wolę fioletowy.
Ztego ze sugerujesz wybiorczosc uPOdobaniowa tez wiele mozna wywnioskowac.

> Udowodnij, że liść z drzewa spadł ci na głowę celowo. Albo, że gołąb
celowo narobił ci na marynarkę.
A co tu udowadniac?! Slowo "cel" sugeruje ze swoja osobe mozna uznawac za pepek
wszechswiata atakowany przez "demona przypadku" lub w POgodniejszej wersji osobowosci
przez "POczucie humoru Pana Boga". Ale to nie neguje racjonalnosci postrzegania
ciagow przyczynowo-skutkowych typu skad sie wzial lisc lub ptasie gwienko na
trajektorii kolizyjnej z Twoja Jaznia ;)
Idac tym tropem natykamy sie na pytania o przyczyne powstania zycia i tu darwinizm
daje ciala i zawsze bedzie dawal wbrew prezentowanej nadal przez coPOniektorych
logice zyczeniowej bo dobor naturalny typu przypadkowych mutacji nauka juz uznala za
wykluczony. Sam Darwin napisal ze gdy sie okaze ze istnieja w przyrodzie nieusuwalne
zlozonosci to jego "teoria" okaze sie bledna.