Nerwica?Co robić???

1. Data: 2005-01-05 11:39:16

Temat: Nerwica?Co robić???
Od: "Piotrek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam takie pytanie : jest sobie dziewczyna 26 lat ma problemy sercowe ( nie z
sercem ;) choć może też) etc.Wogle jest to osoba bardzo żywa i
Kiedy się mocno zdenerwuje dostaje drgawek nad którymi nie potrafi zapanować
wygląda to jak lekki atak padaczki nigdy się z czymś takim nie spotkałem ...
nie wiem jak się zachować a przede wszystkim jak pomóc ?

Pzdr
Piotrek

2. Data: 2005-01-05 12:15:57

Temat: Re: Nerwica?Co robić???
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wygląda to jak lekki atak padaczki nigdy się z czymś takim nie spotkałem
> nie wiem jak się zachować a przede wszystkim jak pomóc ?

najwazniejsze to isc do lekarza
i jesli to nerwica to wazne jest aby ta dziewczyna o tym wiedziala
na pewno troche sie uspokoi, ze to nie problem z sercem jako taki, tylko
nerwowy
tez tak kiedys mialam
i samo przeszlo jak sie upewnilam ze mam zdrowe serce
no oczywiscie oprocz nerwicy
najwazniejsze to badania i wiedza co tak naprawde sie dzieje

3. Data: 2005-01-05 12:40:37

Od: "X-Man" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> no oczywiscie oprocz nerwicy
> najwazniejsze to badania i wiedza co tak naprawde sie dzieje

Od jakiegoś czasu chodzi do psychologa ale on jej wcale nie pomaga właściwie
to daje jej siętylko wygadać i to wszystko...
Do jakiego lekarza udać się z takimi objawami ? Potrzebne jest skierowanie ?

4. Data: 2005-01-06 22:26:58

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to daje jej siętylko wygadać i to wszystko...
> Do jakiego lekarza udać się z takimi objawami ? Potrzebne jest skierowanie

ja poszlam do zwyklego
ten moze dac skierowanie na badania
i do jakiegos specjalisty

powodzenia i nie czekajcie z lekarzem