Netykieta a psychopatyczni Straznicy Sieci

1. Data: 2002-08-13 07:02:30

Temat: Netykieta a psychopatyczni Straznicy Sieci
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Refleksja - odnosnie ostatnich i nie tylko zajsc:

Netykieta jest netykieta - pozyteczna rzecz
ale dla niektorych jest doskonala palka policyjna, ktora z luboscia uzywaja
czy trzeba czy nie, robiac to dosadnie, a wrecz psychopatycznie.
Moze w takich osobach tkwi pragnienie bycia tyranem? pragnienie rzadzenia
wszystkimi naokolo, kierowania, naganiania i kopania?

mozna bylo ostroznie, delikatnie np.:
nie mozemy udzielic odpowiedzi na to pytanie ze wzgledow regulaminowych -
prosze o zapoznanie sie z netykieta

a nie z trepa

moje podejrzenia w stosunku do nadgorliwego Konrada i nie tylko - mnostwo
jest tego typu psychopatycznych Straznikow Sieci
Przykra rzeczywistosc :-(((

1. Data: 2002-08-13 07:23:49

Temat: Re: Netykieta a psychopatyczni Straznicy Sieci
Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już to pisałeś kilka postów niżej. Jak widać niektórzy lubią pałować
wielokrotnie.

Pozdrawiam
Ulka P. [zła jak dzisiejsza pogoda]

1. Data: 2002-08-13 07:31:30

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już to pisałeś kilka postów niżej. Jak widać niektórzy lubią pałować
> wielokrotnie.
>
> Pozdrawiam
> Ulka P. [zła jak dzisiejsza pogoda]

Uznalem ze nadaje sie to na temat glowny - jest to dosc wazna i istotna
sprawa a nie podtemat KFC, ktory 80% moze nie interesowac
capisco?

1. Data: 2002-08-13 07:50:31

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uznalem ze nadaje sie to na temat glowny - jest to dosc wazna i istotna

- A nie uznałeś może, że temat już został wyczerpany i każdy powiedział to,
co miał do powiedzenia?
Finito
Kama

1. Data: 2002-08-13 08:00:48

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

- A nie uznałeś może, że temat już został wyczerpany i każdy powiedział to,
> co miał do powiedzenia?
> Finito
> Kama

Jesli nikt po moim poscie oprocz Ciebie sie nie odezwie - to bedziesz miala
racje
Oprocz wszystkich o ktorych piszesz bylem jeszcze ja.
Musialem w taki a nie inny sposob przedstawic realia.
Zreszta nikt wczesniej tak ich nie przedstawil - wiec bylo to nader istotne.

1. Data: 2002-08-13 13:38:30

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musialem w taki a nie inny sposob przedstawic realia.
> Zreszta nikt wczesniej tak ich nie przedstawil - wiec bylo to nader istotne.

witam:))
Popiream ze takie ostre zachowania,nie moga pozostac bez odzewu.skoro ktos
prosi o jakąś informacje dlaczego, nie ma jej dostac?w koncu jest poto ta
grupa:)aby sie wspierala na wzajem i dzieliła informacjami.Owszem niektóre
tematy juz sa irytujace,ale uwazam ze jesli niepodoba sie jakis watek to
poprostu go nie czytam...Sa ty osoby nowe ,co dopiero ucza sie jak postepowac
skad maja wiedziec odrazu panujace zasady.

1. Data: 2002-08-13 14:26:27

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramona12 napisala:
> [...]

Witam!
no wlasnie - skad maja znac zasady?
a moze by tak wczesniej troszke poczytaly i poduczyly sie deczko, a nie
palaly swietym oburzeniem !!! I tak na tej grupie lamiacy netykiete
traktowani sa baaaaaaaaaardzo lagodnie! Zasady ustalone i zapisane dostepne
sa dla kazdego chetnego (wystarczy podstawowa umiejetnosc poslugiwania sie
wyszukiwarka). Jesli chcesz uzywac jakiegos urzadzenia to najpierw czytasz
instrukcje uzytkowania - jesli tego nie czynisz narazasz sie na (czesto
niemile) konsekwencje. W tym przypadku - nie poczytaliscie, a teraz buczycie
i lecicie na skarge :-) Auuuu, auuuu a oni mnie niewinne pachole .........
Sadze iz kazdy troszke dluzej przebywajacy "na grupach" docenia netykiete i
straznikow netykiety. Sa pozyteczni!!!
pozdrawiam! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

1. Data: 2002-08-13 14:33:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Sa ty osoby nowe ,co dopiero ucza sie jak postepowac
> skad maja wiedziec odrazu panujace zasady.

Z netykiety, rybko, z netykiety, którą należy przyjąć do wiadomości zanim
się wyśle pierwszego posta na grupę. Między innymi mówi ona, że grupę należy
jakiś czas czytać zanim się coś napisze, żeby poznać panujące na niej
zwyczaje...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-13 14:37:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

o matko...czlowiek ;))))))))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-13 14:48:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Aug 2002 16:33:59 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>jakiś czas czytać zanim się coś napisze, żeby poznać panujące na niej

no, to to chyba logiczne.....i bez czytania grupy czas jakis...a
moze nie...sama nie wiem, troche to jednak jak kindersztuba dla
mnie..
ech, poleze za slup, tak na wsjaki sluczaj

Krysia
K.T. - starannie opakowana

PIERŚ KACZKI JAK????
sos do naczos
Sokowirowka
danka przetarte albo coś w tym stylu
Kto posiada Microvelle plus - Siemensa Top Line electronik ?