Re: Nie mam co robic z dziewczyna w piatek.

From: "Turbos1ö" <t...@N...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie mam co robic z dziewczyna w piatek.
Date: Sat, 22 Mar 2003 03:48:28 +0100
Sender: t...@p...onet.pl@delfin.hstl5.put.poznan.pl

<m...@y...com> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
7...@n...onet.pl...

> a kto powiedzial ze sie nudzimy?
> chce tylko troche urozmaicenia

Prak emocji? Seks jest banalny?

Najlepiej gdybyscie wyszli pokarmic golebie. Chleb nalezy namoczyc w
denaturacie. Golembie puzniej tak fajnie sie zachowuja. To jest bardzo
smieszne wiec i zabawa przednia. Tylko trzeba uwazac aby nieprzekarmic bo
puzniej padaja i 'zieloni' sie przypiepszaja. Emocje sa wieksze bo przeba
uwarzac na policje/strarz miejska/dewotki/ludzi proszacych o chleb albo
denaturat.

Bardziej emocjonujace:
Proponuje podgladanie innych ludzi. To zawsze jest dobra zabawa.(bo zwykle
dowiadujemy sie ze maja nudniejsze zycie od naszego) Potrzebny bedzie sprzet
do wspinaczki(jakies liny), jakis wielopietrowy budynek(akademiki sa
NAJLEPSZE do naszego celu). Line przywiazujemy do karoryfera i sie na niej
spuszczamy, zagladamy sasiadom do okien, mozna do nich machac, zwykle sa
zdziwieni. Tak sie bawili na awf.

Mimo tak wspanialych propozycji spedzenia wolnego czasu laska mnie
rzucila.:-(