Nie moge czytac tej grupy:))))))

1. Data: 2000-12-02 12:25:40

Temat: serek bialy
Od: "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakies potrawy z tym skladniekiem-warunek musza byc
niskokaloryczne:)

pozdrawiam wszystkich:)

1. Data: 2000-12-02 12:26:43

Temat: salatki
Od: "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i znow prosba,,prosze o propozycje salatek niskokalorycznych-odchudzam
sie i dlatego tez musza byc niskokaloryczne:) i pozwyne:)

1. Data: 2000-12-02 17:21:23

Temat: Nie moge czytac tej grupy:))))))
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze jak zagladam tutaj to odczuwam glod i ssie mnie w zoladku.
Musze zaraz leciec do lodowy i cos przekasic.

Pozdrawiam
waldi

1. Data: 2000-12-02 17:45:30

Temat: Re: Nie moge czytac tej grupy:))))))
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

waldi_34 wrote in message <

>Zawsze jak zagladam tutaj to odczuwam glod i ssie mnie w zoladku.
>Musze zaraz leciec do lodowy i cos przekasic.

Nie przejmuj sie, nie Ty jeden tak masz!
Kiedys czytalam "Klub Pickwicka" i prawie chciałam zamieszkac w lodowce
;-))) - oni tam w kolko jedza!
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-12-02 18:48:33

Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

waldi_34 wrote:

> Zawsze jak zagladam tutaj to odczuwam glod i ssie mnie w zoladku.
> Musze zaraz leciec do lodowy i cos przekasic.
>
> Pozdrawiam
> waldi

Bo podobnie jak zakupy-nie wolno robic 'na glodnego",
tak 'kuchnie' nalezy czytac po posilku.

1. Data: 2000-12-03 23:58:37

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Ha,ha, moja diagnoza: cierpisz na brak zony ktora dobrze gotuje ot co...
Ania

1. Data: 2000-12-09 02:17:34

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania Derejska" <a...@v...ca> napisał w
> wiadomości news:I6BW5.812$0f1.54575@wagner.videotron.net...
> ot co...
>

> Zona jest ale ona nie czyta tej grupy:)))
> --
> Pozdrawiam
> waldi_34
> Czasem jestem tu :#akwa

A to feler :)))
Ania

1. Data: 2000-12-09 19:00:55

Temat: Odp: Nie moge czytac tej grupy:))))))
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Bo podobnie jak zakupy-nie wolno robic 'na glodnego",
| tak 'kuchnie' nalezy czytac po posilku.

A to masz calkowita racje. Jak jestem glodny i robie zakupy w
supermarkecie to kupuje wszystko co moge skonsumowac zaraz po
wejsciu do samochodu. Wszystko wtedy mi smakuje i wyglada
apetycznie.
waldi_34
Czasem jestem tu :#akwa

1. Data: 2000-12-09 19:02:02

Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-11 10:50:18

Temat: Re: Odp: Nie moge czytac tej grupy:))))))
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldi_34 wrote:

> A to masz calkowita racje. Jak jestem glodny i robie zakupy w
> supermarkecie to kupuje wszystko co moge skonsumowac zaraz po
> wejsciu do samochodu.

to masz silne wole
ja sporą część zawartości wózka wyżeram i wypijam zanim dojadę do kas
:))
(żeby nie było wątpliwości - kody pozostawiam)

sadyl

Porterówka
Troche o.t.
naleśniki