Nie mogę się opanować

91. Data: 2007-02-07 19:13:16

Temat: Re: Nie mogę się opanować
Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

Filozof m...@w...pl news:eqd7eq$jl7$1@atlantis.news.tpi.pl nieudolnie
probujac mnie zaskoczyc swoja inteligencja wyjebal(a) w poscie:

> przypomina to rozjechane wargi sromowe lecz udaje kogoś wybitnego. Eh
> Bluzgacz, ty pomiocie ściery i kołkowatego ciołka nikt tobie w zajebozie
> umysłowej nie dorówna.

Juz dawno mnie przegoniles w momencie wejscia na te grupe hehehe.
Ty rozjebie pierdolony. Przestan grac w inernet i idz na obchod zakladu
jebany cieciu.
--

Bluzgacz
GG:5015

92. Data: 2007-02-07 19:15:17

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

Hanka c...@g...com
ps.com nieudolnie
probujac mnie zaskoczyc swoja inteligencja wyjebal(a) w poscie:

> Nie wiedziałam, że Twoją dupę psy wylizują.
> Zazdrościć im - czy współczuć?
> Pytanie godne nowego wątku, hehe.

Przyznam - zle sie wyrazilem, to z pospiechu.
Mialo brzmiec inaczej:
"to dlaczego probujesz mi lizac dupe?".
Specjalnie dla tekiej niezbyt pojetnej dziolchy jak ty napisalem to tutaj
poprawnie.

93. Data: 2007-02-07 19:20:11

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <n...@w...il> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Juz dawno mnie przegoniles w momencie wejscia na te grupe hehehe.
> Ty rozjebie pierdolony. Przestan grac w inernet i idz na obchod zakladu

Słuchaj mnie gównożłopie. Pogrzeb sobie w dupie i znajdź tam resztki swojego
surogatu rozumu. I wypierdalaj już na oddział, bo właśnie częstują pigułkami.

94. Data: 2007-02-07 19:21:10

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 20:15, "Bluzgacz" <n...@w...il> wrote:
> [...]
> "to dlaczego probujesz mi lizac dupe?".
> Specjalnie dla tekiej niezbyt pojetnej dziolchy jak ty napisalem to tutaj

Zdecydowanie wolę lody.

Hanka
:)

95. Data: 2007-02-07 19:28:41

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

Filozof m...@w...pl news:eqd90h$gb1$1@nemesis.news.tpi.pl nieudolnie
> [...]

> Słuchaj mnie gównożłopie. Pogrzeb sobie w dupie i znajdź tam resztki
> swojego surogatu rozumu. I wypierdalaj już na oddział, bo właśnie

Sluchaj, nie rob z mordy dupy, bo juz nie trzeba wiecej.
Sciagnij sobie film z chlopakami i zjedz na recznym.
Zawsze tobie pomagalo, wiec sprobuj tej metody, zanim laksa ci mozg
rozpierdoli.

96. Data: 2007-02-07 19:35:09

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sciagnij sobie film z chlopakami i zjedz na recznym.
> Zawsze tobie pomagalo, wiec sprobuj tej metody, zanim laksa ci mozg

Ty tak wszystko z autopsji, rozumiem. Ech..., ty eunuchoidalna kaleko, tobie to
w młodości jakiś szczur musiał wygryźć jaja, więc wmontowali ci implant i od
tamtej pory masz na punkcie męskich fiutów zajoba. Aha, na zewnątrz stoi dla
ciebie do wylizania jęzorem od środka szembowóz, więc się nie opierdalaj tylko
wyrywać w podskokach do roboty.

97. Data: 2007-02-07 19:37:34

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

Hanka c...@g...com
ps.com nieudolnie
probujac mnie zaskoczyc swoja inteligencja wyjebal(a) w poscie:

> Zdecydowanie wolę lody.
> Hanka

Czyli myslalas o tym, zeby mi obciagnac.
Dobra suka....

98. Data: 2007-02-07 19:43:13

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 20:37, "Bluzgacz" <n...@w...il> wrote:
> [...]
48g2000cws.googlegroups.comnieudolnie
> probujac mnie zaskoczyc swoja inteligencja wyjebal(a) w poscie:

> Czyli myslalas o tym, zeby mi obciagnac.

Tobie? A zasłużyłeś?

Hanka
:)

99. Data: 2007-02-07 19:44:28

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

Filozof m...@w...pl news:eqd9tk$ifb$1@nemesis.news.tpi.pl nieudolnie
> [...]

> zewnątrz stoi dla ciebie do wylizania jęzorem od środka szembowóz, więc
> się nie opierdalaj tylko wyrywać w podskokach do roboty.

Hehe, smiesza mnie te twoje monotonne i powtarzane porownania z jednym
wyrazem (szambo).
Jakbym nawet chcial zobaczyc szambo, to wystarczyloby odwiedzic twoja chate
brudasie zapierdolony.
To, ze spierdoliles z wiadra po skrobance, kiedy caly szpital cie szukal,
nie upowaznia cie do tego kurwo, zebys tu pisala.
Waruj psie jebany, bo jestes na kazde moje wezwanie. Wkrotce, jak kazdy
smieszny kozak twojego typu, bedziesz wpierdalal mi z reki.
Wypierdalaj.

100. Data: 2007-02-07 19:50:50

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Waruj psie jebany, bo jestes na kazde moje wezwanie. Wkrotce, jak kazdy
> smieszny kozak twojego typu, bedziesz wpierdalal mi z reki.

Bluzgacz ty chujopodobny gównożłopie, jak się przez pomyłkę stałeś miotem w
prosektorium, to jeszcze nie oznacza, że każdy musi być taki sam jak ty. Zresztą
pierwszą poważną rzecz, którą zrobiłeś, to wyruchałeś tym swoim implantem trupa
swojej babki, a nosopodobną trąbą spenetrowałeś odbyt swojego dziadka. Więc
każdy wie o tym, że jestem kozak nad kozakami, tylko nie rozgłaszaj tego tak
bardzo. :D))))

Pytanie
Poszukuję jakichś informacji nt. zaburzeń
Narzędzia wspomagające rekrutację
przypadek robaka :)
Do Etatka: Co z tym chrztem?