Nie odpowiadajcie Prawuskowi (AKA Panslavista) i XL - to internetowe trolle

1. Data: 2010-02-24 13:17:49

Temat: Nie odpowiadajcie Prawuskowi (AKA Panslavista) i XL - to internetowe trolle
Od: Waldemar Maria primo voto Pawlak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jwt.

2. Data: 2010-02-24 13:31:08

Od: Wójt <wojt@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> napisał

> jwt.

Troll + Żyd + SBek + alkoholik ... Nie za dużo tego ?

3. Data: 2010-02-24 13:51:07

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Wójt wrote:

> Użytkownik "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> napisał

> Troll + Żyd + SBek + alkoholik ... Nie za dużo tego ?

Z Polaka awansowałem na trolla - żyda, eSBuca - alkoholika...

Musicie być daleko bardziej zaawansowani skoro możecie awansowac takich jak
ja...

4. Data: 2010-02-24 17:48:04

Od: "Remiczor" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeglądam grupę od ponad pół roku i.... to jest martwa grupa, nic się tu
nie dzieje, skorzystałem z jednego tematu /dzięki, ale tylko jednego/, w
żadnym nie wziąłem udziału w dyskusji. martwe miejsce w sam raz dla trolli i
im podobnych.
r.

5. Data: 2010-02-24 20:31:31

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Remiczor pisze:
> [...]
> tu nie dzieje, skorzystałem z jednego tematu /dzięki, ale tylko
> jednego/, w żadnym nie wziąłem udziału w dyskusji. martwe miejsce w sam
aha, a może jakieś konkretne przykłady? Bo my tu mamy spokój i ład od
dawna, każdy pisze o potrawach, gotowaniu i kuchni wg własnego uznania.
Jak ci nie pasuje, to nie bierz udziału w dyskusjach, tylko w podskokach
i z przytupem. pl.rec.kuchnia nie jest forum dyskusyjnym moderowanym.

6. Data: 2010-02-24 20:35:41

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Maria primo voto Pawlak pisze:
> jwt.

pansraka to wiadomo co to i HMWD
XL ma pojęcie o kuchni, szkoda że czasem manifestuje to zbyt obcesowo,
poza tym ma duży minus u mnie za sztame z pansraką

7. Data: 2010-02-24 22:14:03

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Wójt pisze:
> Użytkownik "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> napisał

> Troll + Żyd + SBek + alkoholik ... Nie za dużo tego ?

no i stręczyciel własnej wnuczki z Londynu, posyłał ja na casting do
pedo porno

8. Data: 2010-02-25 19:03:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:17:49 +0000 (UTC), Waldemar Maria primo voto
Pawlak napisał(a):

> jwt.

Napisz se transparent na czole.
--

Ikselka.

9. Data: 2010-02-25 19:48:56

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
.

Jak sobie napleta odciągnę to widzę głowę podobną do ciebie...

10. Data: 2010-02-25 19:55:34

Od: "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz se transparent na czole.

No napisałem se "transparent na czole". Co mam z tym zrobić?

szukam czesc do robota
Wyciskacz do cytrusów
Alternatywa dla KitchenAid?
Ooooo!!!