Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D

1. Data: 2013-05-09 17:59:04

Temat: Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego Polki zaczynają masowo odsuwać się od Kościoła?

Oddalanie się od Kościoła i praktyk religijnych młodzieży i kobiet
jest realnym zagrożeniem dla polskiego katolicyzmu - pisze ks. Jacek
Prusak w najnowszym "Tygodniku Powszechnym".

Polki zaczynają masowo odsuwać się od Kościoła, w odróżnieniu jednak
od kobiet z innych krajów, które mają podobny do nich status
społeczny, opuszczają Kościół w sposób bardziej zdecydowany. Czy ten
proces wynika z emancypacji Polek - zadaje pytanie autor tekstu.

Kościół uczy kobiety, nie słuchając kobiet. Efekt jest taki, że
zaczynają one "dusić się" w instytucji, na którą nie mają wpływu.
Sposób mówienia przez hierarchów o kwestiach związanych z rodziną i
seksualnością ma największe znaczenie dla niezadowolonych z Kościoła
kobiet - zwłaszcza młodych.

Z badań wynika, że trzy czwarte katolików w Polsce dopuszcza
stosowanie środków antykoncepcyjnych i współżycie seksualne przed
ślubem, a ok. 60% akceptuje rozwód. Natomiast z ambony słychać tylko
jeden przekaz: "bądź matką-Polką", a gdy mówią o in vitro, czy
aborcji, oznacza to, że mężczyźni narzucają kobietom swoją wolę.
Twierdzą, że są niemoralne, gdy nie zgadzają się z Kościołem.

Katechizacja strachem zawodzi, gdyż opiera się na przesłance, że
młodzi nie kierują się sumieniem, a ich zachowanie trzeba napiętnować.
W ramach protestu "po prostu" z Kościoła odchodzą i "chronią" przed
Nim swoje dzieci. Co trzeba zrobić aby wzbierająca fala nie "wymiotła"
z Kościoła młodych Polek.

2. Data: 2013-05-09 19:54:12

Temat: Re: Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego Polki zaczynają masowo odsuwać się od Kościoła?
Ze względu na zły stosunek kleru do kobiet.
I tak ten stosunek jest dużo lepszy niż stosunek mężczyzn do kobiet np. w
islamie.
Powodem złego stosunku kleru do kobiet jest celibat księży powodujący
negatywną selekcję na wstępie, ale nie tylko.

> 60% [katolików] akceptuje rozwód.
Rozwud nie jest spszeczny z nauką kościoła.
Spszeczne jest uprawianie seksu po rozwodzie z innym męższyzną.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-05-09 20:08:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 19:54, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

>  Ze wzgl du na z y stosunek kleru do kobiet.
> I tak ten stosunek jest du o lepszy ni stosunek m czyzn do kobiet np. w
> islamie.
> Powodem z ego stosunku kleru do kobiet jest celibat ksi y  powoduj cy
> negatywn selekcj na wst pie, ale nie tylko.

> Rozwud nie jest spszeczny z nauk ko cio a.
> Spszeczne jest uprawianie seksu po rozwodzie z innym m szyzn .
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> na ucaj bezmy lnie nast pnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Jest sprzeczy rozwód z nauką kk, w polsce w dwudziestoleciu wielka
batalia o rozwód się z kościołem odbyła, kościół po cichu się wycofał
z piętnowania rozwodników, ale jak widzisz nadal trzyma się że
rozwódka ma seksu nie uprawiać. Ta obsesja seksualna występuje w
każdym dogmacie kościelnym.

4. Data: 2013-05-09 20:37:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze względu na zły stosunek kleru do kobiet.
> I tak ten stosunek jest du o lepszy ni stosunek m czyzn do kobiet np. w
> islamie.
> Powodem z ego stosunku kleru do kobiet jest celibat księy powodujący
> negatywn selekcję na wstępie, ale nie tylko.

Powodem złego stosunku kleru do kobiet jest także wogule
zły stosunek mężczyzn do kobiet.
Idealna kobieta ma być idiotką,
całkowicie ulegą mężczyźnie, nie chcącą mieć dzieci,
zarabiającą połowę tego co męższyzna
(lub mniej, ale tak by starczyło na nią i na dzieci, jeśli są),
pracującą i gotującą , robiącą zakupy.
Może być bżydka ( to nawet lepiej, bo nie tszeba pilnować),
ale goniąca za modą.

Męższczyzna zaś to duże dziecko, pieniadze pszeznaczać powinien na zabawki
dla dużego dziecka.
Niestety takie wzorce są akceptowane/popierana pszez kler.

Wpływ na to ma też dzielenie męższyzn i kobiet (w szkole, w zakonie, w
czasie rekolekcji - nauki stanowe).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2013-05-09 20:45:47

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:37, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> pracuj c i gotuj c , robi c zakupy.
> Mo e by b ydka ( to nawet lepiej, bo nie tszeba pilnowa ),
>  ale goni ca za mod .
>
> M szczyzna za to du e dziecko, pieniadze pszeznacza powinien na zabawki
> dla du ego dziecka.
> Niestety takie wzorce s akceptowane/popierana pszez kler.
>
> Wp yw na to ma te dzielenie m szyzn i kobiet (w szkole, w zakonie, w
> czasie rekolekcji - nauki stanowe).
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,

A nie pomyślałaś, że robienie z kobiety dziecinnej idiotki zawsze
posłusznej i dziewiczej, to obraz małej dziewczynki którą kler
uwielbia pedofilnie gwałcić, nie chcą nie lubią mądrych dojrzałych
kobiet, tylko wzory tych infantylnych dziecinnych?

6. Data: 2013-05-09 20:51:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>uwielbia pedofilnie gwałcić, nie chcą nie lubią mądrych dojrzałych
>kobiet, tylko wzory tych infantylnych dziecinnych?

Nie pomyślałam, nie piszę o dużej patologi, ale i nie zapszeczę.
Pisałam o pszeciętnym codziennym stosunku kleru i mężczyzn do kobiet,
a nie o medialnej patologi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-05-09 21:02:23

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:51, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> Nie pomy la am, nie pisz o du ej patologi, ale i nie zapszecz .
> Pisa am o pszeci tnym codziennym  stosunku kleru i m czyzn do kobiet,
> a nie o medialnej patologi.
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> na ucaj bezmy lnie nast pnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Wiem, tylko dlaczego ktoś w celibacie tak domaga się i jest skrajnie
agresywny do kobiet, by przestały być kobietami pełnymi?
Zachwyca się wzorem : małymi posłusznymi infantylnymi kobietkami-
dziećmi, zawsze posłusznymi. Większość pedofili przerażają dojrzałe
fizycznie i psychicznie kobiety.
Celibat rozwój emocjonalno-seksualnych chamuje i zawiesza w postaci
seksu na poziomie gimazjalistek i tym samym kobieta w pełni przeraża
kogoś kto nie jest w pełni dorozwinięty, wzorem stają się kobiety za
wszelką cenę zamieniane w dzieci, która mają być posłuszne do
decydowania za nie bez sprzeciwu.

8. Data: 2013-05-09 21:17:15

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:02, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> kogoś kto nie jest w pełni dorozwinięty, wzorem stają się kobiety za
> wszelką cenę zamieniane w dzieci, która mają być posłuszne do

To że kultura katolicka jest pedofilna widać nawet po tym, że
większość kobiet która spłoneła na stosie, to starsze kobiety. Czyli
te które przerażają pełnym rozwojem, niedorozwinięych przez celibat
mężczyzn seksualnie.

9. Data: 2013-05-09 21:17:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam się na pedofili,ale myślę, że gdyby księża mieli żony i dzieci, to
by im pedofilia nie było do szczęścia niezbędna.
A jak nie mają żony, nie mają do kogo się pszytulić, nie mają nadzieji na
własne dziecko, to powstaje pedofilia.
Nie mogę uwieżyć, że można tak sobie ślubować dozgonną czystość,
i by pociąg sksualny u zdrowego człowieka z tej pszyczyny ślubowania nie
odezwał się w jakiejś normalnej sytuacji (normalnej sytuacji to znaczy poza
monopłciowym gremium).
A jeśli tak jest , to ślubowanie wydaje się to spszeczne z naturą, zaś
większość zahowań spszecznyh z naurą jest pszez kościuł potępiane.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

.googlegroups.com...

10. Data: 2013-05-09 21:22:53

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:17, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Wiem, tylko dlaczego kto w celibacie tak domaga si i jest skrajnie
> agresywny do kobiet, by przesta y by kobietami pe nymi?
>  Zachwyca si wzorem : ma ymi pos usznymi infantylnymi kobietkami-
> dzie mi, zawsze pos usznymi. Wi kszo pedofili przera aj dojrza e
> fizycznie  i psychicznie kobiety.
>   Celibat rozw j emocjonalno-seksualnych chamuje i zawiesza w postaci
> seksu na poziomie gimazjalistek i tym samym kobieta w pe ni przera a
> kogo kto nie jest w pe ni dorozwini ty, wzorem staj si kobiety za
> wszelk cen zamieniane w dzieci, kt ra maj by pos uszne do

No zgadza się, to przez celibat który chamuje rozwój i nie ma relacji
z kobietami powoduje pedofilię i tworzenie wzorów niedojrzałych
kobieciątek, bo jego seks nie miał możliwości dojrzeć do dojrzałych
kobiet i dojrzałe kobiety na siłę chce się zdziecinnić.

"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku