Nie wiecie co to polpasiec?

1. Data: 2005-03-23 18:16:03

Temat: Nie wiecie co to polpasiec?
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytalam o polpasiec i niestety nikt mi nie odpowiedzial. W takim razie
dziekuje juz sie dowiedzialam na innych grupach. Mysle ze to odwet grupowych
doktorkow za moja krytyke skrobanek. Ciekawe dlaczego nie lubicie sprzeciwu
wobec tej ewidentnej zbrodni.

2. Data: 2005-03-23 19:08:10

Temat: Re: Nie wiecie co to polpasiec?
Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" napisał w wiadomości
> Zapytalam o polpasiec i niestety nikt mi nie odpowiedzial. W takim razie
> dziekuje juz sie dowiedzialam na innych grupach.

hm.. no to chyba dobrze, że już wiesz, co?
wiele pytań zostaje tu bez odpowiedzi, no ale cóż... czytamy daalej

>Mysle ze to odwet grupowych doktorkow za moja krytyke skrobanek. Ciekawe
dlaczego nie lubicie sprzeciwu
> wobec tej ewidentnej zbrodni.

a ja myślę, że wystarczająco dużo informacji na ten temat jest w google,
chociażby nawet pod tym adresem
http://kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54938,1335597.ht
ml i jeszcze wiele
wiele innych

no i oczywiście
http://groups.google.com/groups?q=p%C3%B3%C5%82pasie
c&hl=pl&lr=&selm=cmm3gi%24kd2%241%40nemesis.news.tpi
.pl&rnum=1
bo na grupie już też o tym było...

pozdrawiam

Luiza

3. Data: 2005-03-23 19:27:53

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> dlaczego nie lubicie sprzeciwu
>
> a ja myślę, że wystarczająco dużo informacji na ten temat jest w google,

Domyslam sie, ze mogly byc juz posty i informacje o polpascu jednak nie
wszystko sie czyta.

Dziekuje za linki

4. Data: 2005-03-23 21:00:53

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" napisał w wiadomości
> Domyslam sie, ze mogly byc juz posty i informacje o polpascu jednak nie
> wszystko sie czyta.

Racja oj racja i za to tutaj do piekła posyłają, jeśli nie poszukasz na
grupie w archiwum (można w gogle wpisać poproztu hasło i kliknąć w 'grupy
dyskusyjne')..
Wiem, że trudno jest tak ze wszystkim iść do archwiwum, ale akurat tego bylo
sporawo :-)
No ale nic.. przecież nic sie nie stało..

> Dziekuje za linki

Nie ma sprawy.. znalezione w googlach :]
Bardzo serdecznie pozdrawiam!

Luiza

5. Data: 2005-03-23 21:02:31

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> grupie w archiwum (można w gogle wpisać poproztu hasło i kliknąć w (...)

oj 'poprosztu' miało być.. żeby nie było, że byka takiego strzeliłam :P

6. Data: 2005-03-23 21:07:45

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.03.05, około 22:02, Luiza bulgocze

> oj 'poprosztu' miało być.. żeby nie było, że byka takiego strzeliłam :P

albo nawet 'po prostu', nie żeby to jakiś byk był ;>

--
ika - umop apisdn

7. Data: 2005-03-24 08:15:26

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doktorkow za moja krytyke skrobanek. Ciekawe dlaczego nie lubicie sprzeciwu

My tylko Ciebie nie lubimy, a nie sprzeciwu. Idź sobie.

--
Krzysiek, EBP
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

8. Data: 2005-03-24 14:37:55

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> My tylko Ciebie nie lubimy, a nie sprzeciwu. Idź sobie.

Mow za siebie durniu, nie mow za innych.

9. Data: 2005-03-24 15:21:48

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mow za siebie durniu, nie mow za innych.

No, no, no, jak na Ciebie to pokaz erystyki pierwsza klasa. Czy byłabyś
taki uprzejma i się wyniosła? Zajmij się szydełkowaniem albo budową
motolotni, ale gdzie indziej.

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

10. Data: 2005-03-24 16:06:01

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, no, no, jak na Ciebie to pokaz erystyki pierwsza klasa. Czy byłabyś
> taki uprzejma i się wyniosła? Zajmij się szydełkowaniem albo budową
> motolotni, ale gdzie indziej.

Grupa jest ogolnodostepna jolopie. Jakim prwem wydajesz mi polecenia gdzie
mam chodzic a gdzie nie. jak ci sie nie podobaja uzytkownicy to sam sie
wynies. Jestes typowym przykladem bezmozgowego polaczyny o jakich kraza
dowcipy na calym Zachodzie. Amen

Problem z harmonetem!Okres!
Kobiety i ich przepony
Drgawki i alzhaimer - Pomocy!!