Nie wiem co mi jest.

1. Data: 2003-12-03 11:56:38

Temat: Nie wiem co mi jest.
Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opiszę dokładnie.
Otóż mam 30 lat i zawsze dużo się ruszałem i uprawiałem amatorsko kolarstwo
górskie. Wagę mam w normie, dobrze się odżywiam, wysypiam itp, nie palę, nie
piję dużo. Ruszam się dalej ale mniej bo nie mam energii.
A od pół roku czuję się źle tj. zmęczony, bolą mnie mięśnie (czasami jak przy
grypie), czasami boli mnie głowa po kilka dni (niezbyt mocno, raczej tak jak
przy niedotlenieniu). No i ten spadek kondycji i energii. Poza tym czuję się
czasami jakiś wychłodzony. Po wysiłku zawsze czułem się lepiej (endorfiny itp)
a teraz czuję się zmęczony i po jeździe bywam jakiś blady. Tak jakby wszystko
we mnie było jakieś leniwe. No i latem bardzo mocno się pociłem czego
wcześniej nie miałem. Teraz zresztą też przy większym wysiłku. Jak ostatnio
stwierdziłem żę mam ciemne worki pod oczami to poszedłem do lekarza. I co?
krew i mocz w porządku
OB i CRP w porządku
rentgen w porządku (powiększenie serca na rentgenie ale nie chorobowe, kolarze
ponoć tak mają)
EKG i ciśnienie w porządku
hemoglobina powyżej normy
pojemność płuc 120 %
elektrolity- mały niedobór potasu ale lekarka powiedziała że przy takim nie
występowałyby aż takie objawy
No to co ja mam jeszcze zbadać aby wykluczyć poważną chorobę?
Iść do kardiologa skoro EKG w porządku?
Czy gdybym np miał nowotwór to by wyszło na wynikach?
Borelioza? Bo miewam latem kleszcze? Ale skoro OB w porządku?
Aha! Ponad rok temu miałem ciężkie zapalenie oskrzeli po którym jakiś czas
czułem się jakby nadwrażliwy na zimno. No ale płuca mam czyste i nie wiem czy
ma to jakiś ziązek?
No to ja już nie wiem czy sobie "wmawiam cholerę" ale nie sądzę i chciałbym
być pewien zanim zacznę poszukiwania w sferze ducha.

2. Data: 2003-12-03 12:49:10

Temat: Re: Nie wiem co mi jest.
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> we mnie było jakieś leniwe. No i latem bardzo mocno się pociłem czego
> wcześniej nie miałem. Teraz zresztą też przy większym z

mam podobnie z tym ze od przeszlo 12 lat. Stwierdzono u mnie zespol Gilberta
o nieznanej etiologii.
Sprawdz sobie poziom bilirubiny u mnie oscyluje miedzy 2 a 3 standardowych
jednostek czegostam.
Jedynie z tym poceniem sie u mnie nie ma takiego problemu.
To co opisales tez pasuje pod cukrzyce typ II ale nie jestem lekarzem wiec
moge sie mylic. Zrob badania takze pod tym katem+ dno oka co moze duzo
wyjasnic.
No i jeszcze jedna hipoteza. Serce za wolno pracuje przez co mozg i reszta
wolno sie dotleniaja. Znajomy z tego powodu dostal rozrusznik serca mimo iz
bylo 100% zdrowe ale mozg mu zaczal sie lekko psuc przez co stracil na polu
widzenia troche ale teraz juz mu sie poprawilo no i juz tak nie marznie.

---

3. Data: 2003-12-03 13:09:46

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larix" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Opiszę dokładnie.
> Otóż mam 30 lat i zawsze dużo się ruszałem i uprawiałem amatorsko
kolarstwo
> górskie. Wagę mam w normie, dobrze się odżywiam,

A co to znaczy: "dobrze się odżywiam"? Może napiszesz bardziej konkretnie?

wysypiam itp, nie palę, nie
> piję dużo. Ruszam się dalej ale mniej bo nie mam energii.

Coś mi się wydaje, że jadasz dużo produktów zbożowych, warzyw i owoców,
oraz mało tłuszczów pochodzenia zwierzęcego - czyli wg zalecanej "zdrowej
piramidy żywieniowej", czy tak?

> A od pół roku czuję się źle tj. zmęczony, bolą mnie mięśnie (czasami jak
przy
> grypie), czasami boli mnie głowa po kilka dni (niezbyt mocno, raczej tak
jak
[...]
> No to ja już nie wiem czy sobie "wmawiam cholerę" ale nie sądzę i
chciałbym
> być pewien zanim zacznę poszukiwania w sferze ducha.

Nie, nie, nie... mogą to być zwykłe zaburzenia nerwicowe. A te - nawet dość
łatwo ustępują, gdy się właściwie odżywiamy. Wiem to z własnego
doświadczenia.
"W zdrowym ciele - zdrowy duch". Najpierw więc należy przede wszystkim
zadbać (odżywianiem) o ciało, a duch - sam wtedy dojdzie do normy...
Dusza zawsze cierpi, gdy ciało cierpi.
Gdy ciało ma się dobrze, to i duszyczka też ma się dobrze... :)

Czy mógłbyś podliczyć któregoś dnia wieczorem bilans zjedzonych w ciągu dnia
ilości białka, tłuszczu i węglowodanów? I podać typowy swój jadłospis?
Ja myślę, że TAM jest "pies pogrzebany"... ;)

Pozdrawiam
Krystyna

4. Data: 2003-12-03 13:28:30

Od: "Larix" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Coś mi się wydaje, że jadasz dużo produktów zbożowych, warzyw i owoców,
> oraz mało tłuszczów pochodzenia zwierzęcego - czyli wg zalecanej "zdrowej

Akurat odwrotnie tzn dosyć dużo mięsa i tłuszczu (ale raczej roślinnego),
sporo węglowodanów (makaron, chleb), średnio nabiału, chyba trochę za mało
ważyw i owoców, sporo piwa (5-8 w tygodniu). Dużo smażonego, mniej gotowanego.
Dużo kawy (dwa duże kubki dziennie z dwóch kopiastych). Sporo czekolady.

> Czy mógłbyś podliczyć któregoś dnia wieczorem bilans zjedzonych w ciągu dnia
> ilości białka, tłuszczu i węglowodanów? I podać typowy swój jadłospis?
> Ja myślę, że TAM jest "pies pogrzebany"... ;)

Policzyć bym musiał dokładnie, ale ogólnie to jem ze trzy kromki na śniadanie
i kolację na ogół z wędlinami, jakiś serek, na obiad zazwyczaj makaron albo
ryż i mięso + surówka, jakiś kefir. Ogólnie spory talerz. Fakt, że kiedyś
miałem lepszy apetyt, teraz jem czasami na siłę, ale ogólnie nie mało.
W ogóle to mam taki organizm, że nawet kiedy się mało ruszam (nawet przez 2
tygodnie) to nie tyję. To nie wiem czy to dobrze i co się dzieje z tymi
kaloriami?

5. Data: 2003-12-03 13:33:29

Od: "Larix" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam podobnie z tym ze od przeszlo 12 lat. Stwierdzono u mnie zespol Gilberta
> o nieznanej etiologii.
A co to takiego?
> [...]
> Jedynie z tym poceniem sie u mnie nie ma takiego problemu.
> To co opisales tez pasuje pod cukrzyce typ II ale nie jestem lekarzem wiec
A poziom cukru we krwi dobry nie wystarczy?
> [...]
> widzenia troche ale teraz juz mu sie poprawilo no i juz tak nie marznie.
EKG dobre, tętno w normie.To już nie wiem.
W każdym razie dzięki za informacje.

6. Data: 2003-12-03 13:48:26

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krystyno, stosuj sie do Pani wskazań i jem:
tłuszcze oddzielnie z weglowodanami, raz jest lepiej raz gorzej.
Mam pytanie, czy chec na zjedzenie czegosc slodkiego np. czekolady, ktora
zaczalem jesc ma znaczenie w terapi, czy mam z niej zrezygnowac. Jest mi
troche cieplej po tłuszczach, ale jeszcze cierpie na bezsennosc

Pozdrawiam
Wojciech

A apropo tego pana , mogl sie troche przesilic fizycznie, ja duzo biegalem
po 2 km, moze ma wyczerpanie fizyczne, polecam mniej intensywnego sportu ,
za to spacerki i dotleniania, mi tez potrzeba tego hormonu sczescia po 2 km
biegu. Sport to zdrowie, ale nie wyczynowy sport.

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bqknar$dga$1@news.onet.pl...

7. Data: 2003-12-03 13:53:32

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Kurde ja mam nerwice, a co to zespol gilbert.
Moze moj muzg sie tez slabo dotlenia, ja musze sie duzo ruszac.
Dziwne te choroby, ale diete Pani krystyny stosuje.

8. Data: 2003-12-03 14:16:31

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Czy zespol Gilberta objawia sie tym, ze sie duzo je ?

9. Data: 2003-12-03 14:49:39

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chinskie powiedzenie glosi, ze jesli czlowiek zle sie czuje tzn. ze ma cos
chorego, mimo, ze wyniki sa dobre. Na pewno masz jakas infekcje. Moze wirusy...
Moze zab...

10. Data: 2003-12-03 14:53:07

Od: "Larix" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno masz jakas infekcje. Moze wirusy...
> Moze zab...
Myślałem że dobre OB i CRP wyklucza infekcję.

leukocyty w moczu
Poród a choroby oczu
kolagenoza!!!???
bóle kręgosłupa !