Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?

31. Data: 2007-04-01 22:49:07

Temat: Re: Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
news:eupbip$msf$1@news.onet.pl...

> Niech sobie każdy sam przeczyta O CZYM jest artykuł.
> http://www.biolog.pl/article4370.html

kazdy juz przeczytal. i widac jasno, ze nie dotyczy tematyki
tutejszej grupy. gorzej z toba. to o czym jest ten artykul krysiu?

iwon(K)a
--
Taaa... super dieta na niewyleczenie wątroby... Optymalni mają zupełnie inne
doświadczenia.

32. Data: 2007-04-02 09:14:19

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <z...@p...onet.usunto.pl> napisał w
wiadomości news:eumfhr$jf$1@news.onet.pl...
> Jestes pewna? zaklady wodociagowe poprzechodzily juz dawno na ozonowanie
> zamiast chlorowania np:
> MaW

Jasne. Ozonowanie. :-)
W naszym laboratorium ZWiK (Szczecin) poinformowano mnie, że stosują
tylko chlorowanie i zdziwiono się, kiedy zapytałem o ozonowanie.
Po drugie - do tematu past.
Nowoczesne pasty mają w składzie zarówno truciznę - związki fluoru,
a także cukier dla polepszenia smaku.
Bez komentarza.
Pozdr.
jangr

33. Data: 2007-04-02 10:09:30

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> a jaki tytul tobie sie nalezy? moze "madrala ktory smieci nie jada"?

Wolalbym: Nieustraszony Pogromca Optymalnej Głupoty ;)

j.

34. Data: 2007-04-02 14:08:36

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal:

> Ja myślę, że Krysi należy się tytuł Honorowego Rydzyka Usenetu w skrócie
> HRU ;)))

Dobre:).....ale...

...wprawdzie osobicie rowniez nie jestem zwolennikiem o. Rydzyka, to w tym
momencie musze jednak zaprotestowazz przeciwko takim zartobliwym porownaniom,
bowiem porownaie krystynyopty do duchownego katolickiego o.Rydzyka jest dla tego
ostatniego mimo wszystko wielce krzywdzace.

Nie wiem jak dlugo czytasz ta grupe dyskusujna, ale krystynaopty prawdopodobnie
nie jest ani katoliczka, ani nawet chrzescijanka...bowiem w ubieglym roku
zamiescila tutaj posty w ktorych cynicznie i pogardliwie wypowiadala sie
publicznie nie tylko na temat religii katolickiej ale i samej postaci Jezusa
Chrystusa.

Natomiast w superlatywach pisal do spolki ze swoimi optykolegami o rabinach
zydowskich, a juz szcegolnie o ich diecie, ktora podobno polegala na zjadaniu
ofiar dla Boga zydowskiego w postaci ofiar cialopalnych.

Ponadto krystynaopty nalezy do sekty optymalnej ktora zostala zalozona przez
bylych komunistow i esbekow.

35. Data: 2007-04-02 15:07:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> wrote in message
(...)
> Nowoczesne pasty mają w składzie zarówno truciznę - związki fluoru,

ale pasty sie nie polyka. wtedy dopiero by zaszkodzila.

> a także cukier dla polepszenia smaku.

xylitol tez jest cukrem a ma silne wlasciwosci przeciwprochnicowe.
nie da sie zwiesc pozorom.

iwon(K)a

36. Data: 2007-04-02 15:45:02

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eup8t6$h36$...@n...onet.pl...
> "Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> tobie nie powiem :P

bo nie wiesz! :)))) a i ze zmyslaniem masz problemy :)

Jurek

37. Data: 2007-04-02 15:50:07

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Wolalbym: Nieustraszony Pogromca Optymalnej Głupoty ;)

to co bys wolal to malo wazne, wazna jest twoja rewelacyjna dieta i jej
skutki :) jak sie nazywa ta twoja dieta, bo to jak ja ja nazwalem jest zbyt
gornolotne, "niesmieciowelubienie" odpowiada Ci?

Jurek

ps; a moze jako tworcy tej rewelacyjnej diety bardziej bedzie ci odpowiadac
"guruniesmieciowegolubienia"?

38. Data: 2007-04-02 16:10:41

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> [...]
> gornolotne, "niesmieciowelubienie" odpowiada Ci?

> ps; a moze jako tworcy tej rewelacyjnej diety bardziej bedzie ci odpowiadac

Hehehe, ;)))) Jak się nie ma argumentów to logika bandycka nakazuje, że
trzeba osobę napaść ;) Kolega to Dresiarz z urodzenia czy to cecha
nabyta? ;)

N.P.O.G. j.

39. Data: 2007-04-02 16:37:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Nowoczesne pasty mają w składzie zarówno truciznę - związki fluoru,
> a także cukier dla polepszenia smaku.
> Bez komentarza.

Popatrz, a Ty oddychasz trucizna - tlenem. Wiesz, ze w odpowiedniej
dawce moze zabic, prawda? Bo wlasnie dawka czyni trucizne, wiec po co to
cale larum? Znasz kogos, kto zatrul sie smiertelnie, uzywajac zgodnie z
zaleceniami pasty do zebow? A ten cukier to zwyczajnie sobie zmysliles.
Do past dodaje sie, owszem, ale slodziki w rodzaju sorbitolu czy sacharyny.

40. Data: 2007-04-02 18:59:51

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Hehehe, ;))))

juz Ci tylko smiech przez lzy pozostal ! ale ta ksywa
"gurulubiacysmiecinieniejadac" pasuje?

Jurek

wątroba a przyprawy i produkty spozywcze
co sądzicie na temat skuteczności leków
Otylosc/mozg
jurek
Dieta srodziemnomorska