Niebo-Piekło ;)

51. Data: 2007-05-21 22:49:27

Temat: Re: Niebo-Piekło ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f2t703$l2c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak samo to prawda, jak Ty - fragile.
> Gruboskór z Ciebie - i tyle :-)))))))))))))))

Ona udaje że jest gruboskórna fragile
równie nieporadnie jak bluzgacz że umie bluzgać ;P

Chyba że jej gróboskórność ma polegać na
impregnacji przed prawdą o sobie samej
-to 100% zgodności... ;)

52. Data: 2007-05-21 22:53:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 22 Maj, 00:25, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Ta "humora" bluzgacza o wymioty przyprawia, a nawet jak nie, to sama
> staram się je spowodować, aby sobie ulżyć, bo takiego g...a to nawet na
> odległość paru giga się brzydzę...

To tak jak ja Skya...

--
Brzydzisz się Nieba?!
też mi nowina -zakłamanie na tym własnie polega... ;P

53. Data: 2007-05-21 23:04:32

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 00:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> --
> Brzydzisz się Nieba?!
> też mi nowina -zakłamanie na tym własnie polega... ;P

Myślę, że tę paranoję Twoją dałoby się leczyć... Od dawna wydaje Ci
się, że jesteś Niebem?
I to tym jedynym, prawdziwym? Marnie to wygląda, ale jeśli trafisz do
dobrego specjalisty, może jeszcze coś sie da zrobić... chociaż
szczerze powiedziawszy...wątpię.

PS. Jeśli już, to Niebo jest w każdym człowieku. Ty natomiast swoje
Niebo skutecznie zabijasz, ale nadal z uporem maniaka twierdzisz
zupełnie inaczej. Fałszywa kreatura z Ciebie. Jaki człowiek, takie
niebo...

--
A.

54. Data: 2007-05-21 23:11:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 22 Maj, 00:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

Niebo skutecznie zabijasz, ale nadal z uporem maniaka twierdzisz
zupełnie inaczej. Fałszywa kreatura z Ciebie. Jaki człowiek, takie

"Lustereczko powiedz przecie..." ;P
Jak widzę sobie trafną diagnozę postawiłaś
-tylko zamiast Niebo wstaw Wrażliwa...hi hi ;)
i masz gotową receptę na własne zdrowie
...psychiczne... ;)))

55. Data: 2007-05-21 23:11:52

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 00:45, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1179787250.420724.237880@y18g2000prd.
googlegroups.com...
> On 22 Maj, 00:30, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Bluzgacz"
<b...@w...pl> napisał w

> wiadomościnews:f2t630$66r$1@news.albasani.net...

s.com...

> Zdjęcie Magdy masz?? Dobre :)
> Dobrze, że nie moje ...
>
> ---
> No to wysyłam...skoro nie twoje ;P
> [...]

Twoja sprawa.
Ja nie wnikam, czy coś obiecywałeś Magdzie, czy nie.
A zapytać M. teraz nie masz możliwości, więc postąpisz wedle
swojego...'sumienia' (jeśli wiesz, co to w ogóle jest).

--
A.

56. Data: 2007-05-21 23:17:55

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 01:11, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1179788672.455537.114110@x18g2000prd.
googlegroups.com...
> [...]
> "Lustereczko powiedz przecie..." ;P
> Jak widzę sobie trafną diagnozę postawiłaś
> -tylko zamiast Niebo wstaw Wrażliwa...hi hi ;)

Każdemu tak samo odpowiadasz. Nudne to już i wyświechtane.

--
A.

57. Data: 2007-05-21 23:27:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 22 Maj, 00:45, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

A zapytać M. teraz nie masz możliwości, więc postąpisz wedle
swojego...'sumienia' (jeśli wiesz, co to w ogóle jest).

Hi hi...sumienie ci się w Skaju marzy?! ;)
Sama go nie masz -tak jak wiedzy o Kawasaki
więc go innym nie wymawiaj -
bo to po prostu paniusiu
w towarzystwie
takich hamów jak ja
na sucho nie uchodzi ;P

dawaj Bluzgacz tego maila
to se Magdziusię obejrzysz
Przynajmniej się spuszczać
będziesz mieć na widok kogo... ;)))

Oko za oko...tyle tylko starozakonni potraficie ;P

58. Data: 2007-05-21 23:37:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 22 Maj, 01:11, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> i masz gotową receptę na własne zdrowie
> ...psychiczne... ;)))

Każdemu tak samo odpowiadasz. Nudne to już i wyświechtane.

...ale prawdziwe! :)
Więc się nudą i ripleyami nie wykpisz..oj nie! ;P

Tępotkom co to "wrażliwe inaczej"
trza powtarzać do skutku...
że takie wciąż o sobie tylko
choć myślą że o innych... ;)

Dopiero gdy się w to prawo samemu uwierzy
Przestaje lustereczka przekleństwo działać...
I innym można lusterka wtenczas pomóc tłuc.

A delikatnie się "tłuc szkła" nie da...
o co pretensje i lamenta szklane lalunie
wciąż podnoszą aż do samiutkiego Nieba... ;P

59. Data: 2007-05-21 23:48:02

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 01:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1179789112.477930.169670@z28g2000prd.
googlegroups.com...
> [...]
> Przynajmniej się spuszczać
> będziesz mieć na widok kogo... ;)))
>
> Oko za oko...tyle tylko starozakonni potraficie ;P

Ja nie mogę... Ale chory cham i zboczeniec... Nawet nie wiedziałam, że
tacy istnieją...

--
A.

60. Data: 2007-05-21 23:53:48

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 01:37, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1179789475.031355.69020@n15g2000prd.g
ooglegroups.com...
> [...]
>
> <e...@i...pl> napisał w

ooglegroups.com...

> Każdemu tak samo odpowiadasz. Nudne to już i wyświechtane.

Już skończyłeś?
Obrzydliwszego i bardziej zchamiałego człowieka niż Ty nie znałam.

--
A.

DZIECKO
O prawdzie - warto...