Niech Margola przestanie margolić!

1. Data: 2004-09-04 13:02:46

Temat: Niech Margola przestanie margolić!
Od: "po urlopie" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tego się nie da czytać! Łzy po ofiarach i oglądanie kolorowych
tygodników. I potrzeba słowa na grupę o kuchni.
Zaraz się odezwały gwizdy tej grupy:
czikiriki: nauczycielka niemieckiego z Wrocławia- bon vivantka i "Petroniusz
w kostiumiku", znana bywalczyni La Scali
Madame Czapla: wzór cnót i zasad wszelakich, również z Wrocławia
Dołączyła do nich Agata Gusiew - ta to potrafi sobie zrobić PLONKA.
A zza Oceanu Latarnia nie świeci, bo Skawińska czyta Pana Tadeusza w
odcinkach, co go drukują na opakowaniach od otrębów owsianych.
No i nie ma walkie! tyż z Wrocławia - może znowu ją to boli, co dawniej.
d.

1. Data: 2004-09-04 15:44:28

Temat: Re: Niech Margola przestanie margolić!
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "po urlopie" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odcinkach, co go drukują na opakowaniach od otrębów owsianych.
> No i nie ma walkie! tyż z Wrocławia - może znowu ją to boli, co dawniej.

Wyjatkowy widze jestes typek ,ale jakos i z takim damy sobie rade i nie
obrazaj nikogo ,tylko to potrafisz
juras

1. Data: 2004-09-04 15:48:22

Od: "po urlopie" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
> Wyjatkowy widze jestes typek ,ale jakos i z takim damy sobie rade i nie
> obrazaj nikogo ,tylko to potrafisz
Ty tu się nie strój w szatki MY, boś nagutki!
d.

1. Data: 2004-09-04 16:02:53

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
> Ty tu się nie strój w szatki MY, boś nagutki!

"...My Krol Anglii..." ,odrob lekcje i potem sie odzywaj.
juras

1. Data: 2004-09-04 16:05:21

Od: "po urlopie" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "...My Krol Anglii..." ,odrob lekcje i potem sie odzywaj.
Synuś, Margolka dobrze Ci radzi nie chodź do szkółki, bo nie będziesz jadł
szyneczki różowej z tłuszczykiem
EOT

1. Data: 2004-09-04 16:08:12

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
> Synuś, Margolka dobrze Ci radzi nie chodź do szkółki, bo nie będziesz jadł
> szyneczki różowej z tłuszczykiem

Ze mnie kpij do woli, mnie to bawi, ale nad śmiercią tych dzieci zamilknij,
proszę.

Jedyna to prośba, pozostawiam Twojej klasie, co z tym zrobisz.

Margola

1. Data: 2004-09-04 16:12:54

Od: "po urlopie" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:chcph1$411

> Ze mnie kpij do woli, mnie to bawi, ale nad śmiercią tych dzieci
zamilknij,
> proszę.

bo co?

Trzeba było samej zamilknąć, a nie ośmieszać się, że nie napisze
kompromitować!
d.

1. Data: 2004-09-04 16:22:24

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:chcph1$411$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ze mnie kpij do woli, mnie to bawi, ale nad śmiercią tych dzieci
zamilknij,
> proszę.
>
> Jedyna to prośba, pozostawiam Twojej klasie, co z tym zrobisz.

Zostawic tego trolla , chyba sie gosciu podnieca swoim pisaniem
juras

1. Data: 2004-09-04 16:26:20

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

> Synuś, Margolka dobrze Ci radzi nie chodź do szkółki, bo nie będziesz jadł

Nosek wytrzyj i uwazaj bo sie spocisz , i tykaj sobie rodzinke , na takie
odzywki raczej sobie nie pozwalaj
Dziewuch nie ruszaj , na chamstwo tez jest lekartswo .
juras

1. Data: 2004-09-04 18:11:04

Od: "po urlopie" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewuch nie ruszaj , [...]
To jest grupa kuchenna. Tu się pisze o żarciu.
To nie jest grupa dyskusyjna dla erotycznych inaczej.
Nawet rozmowa o dupie Maryni jest zabroniona, a co dopiero tematy, które
preferujesz.
d.

Pytanie odnośnie drożdżowego ciasta
Oznaczenia kuchni AMICA