Niech zyja truskaweczki!

1. Data: 2006-06-08 09:40:06

Temat: Niech zyja truskaweczki!
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Truskaweczki ze smietana i kluchami. Pychotka!
Pozdrowienia z nad michy pelnej radosci - aga

2. Data: 2006-06-08 10:16:45

Temat: Re: Niech zyja truskaweczki!
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a) 8/06/2006 11:40:

> Truskaweczki ze smietana i kluchami. Pychotka!
> Pozdrowienia z nad michy pelnej radosci - aga

Zjadliwe są już te truskawki? Bo słyszałam że strasznie kwaśne, ale i mnie
kuszą ze śmietaną...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-06-08 10:20:16

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <j...@c...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

> Truskaweczki ze smietana i kluchami. Pychotka!
> Pozdrowienia z nad michy pelnej radosci - aga

A ja bede plakac bo w tym roku nie moge jesc truskawek :-( chlip
Ale jak juz wcinalam takie danie truskawkowe to robilam
makaron z serem bialym, truskawkami i smietana. No i cukier. :-)

Sylwia

4. Data: 2006-06-08 10:22:57

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zjadliwe są już te truskawki? Bo słyszałam że strasznie kwaśne, ale i mnie
> kuszą ze śmietaną...

ja wczoraj zaliczylam pierwszy raz truskawki, nastawiona byla
pesymistycznie bo w koncu zero slonca,zimno i deszcz ale piewrszy kęs i
bylo po mnie :)

gdyby jeszcze zrobilo sie cieplej to jedzenie cih bylo by pelna
przyjemnoscia.

byly smaczne ,slodkie ,nie wodniste ,pachnialy truskawkami :)
polecam .

u mnie zielona góra po 6-7 zł kg.
p.

5. Data: 2006-06-08 10:25:34

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):

> Zjadliwe są już te truskawki? Bo słyszałam że strasznie kwaśne, ale i mnie
> [...]

Kwaskowe, bo malo slonca a duzo wilgoci.
Robie ze smietany nastepujacy sos: smietana 18%,cukier lub miod,cukier
waniliowy.
Patrzac na pogode IMHO nie nalezy sie spodziewac w tym sezonie lepszych
truskawek.
A biorac pod uwage pogode i duzo wilgoci, pewnie bedzie ich mniej.
Pzdr.aga

6. Data: 2006-06-08 10:32:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Ale jak juz wcinalam takie danie truskawkowe to robilam
>makaron z serem bialym, truskawkami i smietana. No i cukier. :-)

A co Ci jest??

Pierz, przerazony, jak mozna nie jesc truskawek
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-06-08 10:34:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> [...]
> Ale jak juz wcinalam takie danie truskawkowe to robilam
> makaron z serem bialym, truskawkami i smietana. No i cukier. :-)

Za kołem podbiegunowym?

8. Data: 2006-06-08 10:34:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> A co Ci jest??
>
> Pierz, przerazony, jak mozna nie jesc truskawek
> K.T. - starannie opakowana

Moze zaciazyla... :-p))))))))))))))))))))

9. Data: 2006-06-08 10:36:35

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:r2vf829hie86seep5p79i31dslgqkrdh4a@4ax.com...

> A co Ci jest??

Mnie nic nie jest, ale dziecie male mam, karmie je jeszcze i jak
zjadlam kawalek ciasta z truskawkami to go tak wysypalo ze szok
Poczekam sobie z rok a teraz truskawki bede tylko wachac :-)

Sylwia

10. Data: 2006-06-08 10:37:52

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Moze zaciazyla... :-p))))))))))))))))))))

A jesli nawet to w czym truskawki ciezarnej przeszkadzaja? ;-P

Sylwia

CO SIE STALO?
Polska-Ekwador czyli co by tu ugotować
Jedzenie w plenerze - a'la piknik