Niech zyja truskaweczki!

21. Data: 2006-06-08 12:02:19

Temat: Re: Niech zyja truskaweczki!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message
news:e693bn$uun$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kurcze, jak się ma jedzenie uczulających rzeczy _w ciąży_ do urodzenia
> 'mimozy' i 'chucherka'?
> Dawniej nie patrzyło się na to co się _dziecku_ daje do jedzenia.
> Alergików było mało, a i żywność zdrowsza, nie napakowana
> chemią. A teraz trzeba każdą rzecz dokładnie obejrzeć, przeczytać
> skład i dopiero dziecku się do paszczy daje. I niestety ale nawet
> jabłko teraz może uczulić.
>
> Sylwia, co nie może jeść truskawek, pomidorów i czekolady, bo dziecko
> wysypki od tych smakołyków dostaje

Bo na jakiegoś chuchra (wzrost i muskulatura nie ma nic na rzeczy) i męską?
mimozę miast na porządnego chopa się zapatrzywszy...

22. Data: 2006-06-08 12:02:41

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Podejrzewam, ze bylyby to najlepsze truskawki jakie w zyciu jadlas :)
>
> th (po zjedzeniu przepysznej czekolady z nadzieniem truskawkowym na 3h
> marszu w gorach w 15st mrozie, nigdzie i nigdy wiecej tak pysznej
> czekolady nie jadlam
Ponoc polska odmiana truskawek jest najlepsza na swiecie.
Pietno kolejnym ekipom, ktore ten niepowtarzalny smak polskiej
truskawki i jej walorow
przetworczych, nie potrafia wykorzystac marketingowo.

Tak jak Francuzi, ktorzy ze swoich smierdzacych serow i bagietki
potrafili zrobic
sztandar narodowy. To jest sztuka wmowic swiatu, ze cos co smierdzi,
jest perfect.

W Warszawie francuski kapital przejal hotele Orbisu.
Natychmiast dokonano zmian jadlospisu, pod katem upodoban francuskich
szefow.
Ponoc polski chleb na zakwasie, w tym razowiec, francuskim szefom
smierdzi.
W zamian podaje sie wiec glownie bagietke i biale drobne pieczywo, nie
mowiac o francuskim ciescie. Okazuje sie, ze tu tez sprawdza sie
zasada, ze zmiana klimatu moze miec wplyw na gusta kulinarne.Tym razem
kapitalu francuskiego.
Jedyna pociecha w tym, ze my narod internacjonalny i zadna kuchnia nie
gardzimy,
aby piwa i wodki nie zabraklo. Od czasu do czasu popijemy winka
Pozdrawiam aga.

23. Data: 2006-06-08 12:12:39

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):

> [...]
> gardzimy,
> aby piwa i wodki nie zabraklo. Od czasu do czasu popijemy winka

P.S. Szampan z truskaweczka. Pychotka nawet w samotnosci.

24. Data: 2006-06-08 12:30:13

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dawniej nie patrzylo sie na to czy cos moze dziecko uczulic i... rodzily sie
> zdrowe, silne... a teraz... Uwaza sie na wszystko a i tak rodza sie

Pieprzysz bracie. "Drzewiej" to spojrzyj sobie na statystyki śmiertelności
noworodków. Po prostu te, które przeżywały musiały być silne. I truskawki
nie zmienią tego.

Pozdr.
R.

25. Data: 2006-06-08 12:44:33

Od: "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz aga napisał:
> /ciach ileś linijek tekstu/

Sorry za OT, ale mam wrażenie że pl.rec.kuchnia to grupa przodująca z
grup mi znanych, a może i nie poznanych jeszcze, w usenetowiczach nie
umiejących ciachać, cytować, skracać. Zapoznajcie się z netykietą i
estetytkietą moi mili, Ty też aga, proszę. Nawet podczytywać jest
trudno, gdy co drugi post fatalnie napisany.

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

26. Data: 2006-06-08 13:26:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Po trzecie... teraz takie mimozy sie rodza ze az strach...
> Dawniej nie patrzylo sie na to czy cos moze dziecko uczulic i... rodzily

Zauważ, jaki odsetek tych "urodzonych zdrowo i silnie" dożywał 50-tki

27. Data: 2006-06-08 13:30:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> Bo na jakiegoś chuchra (wzrost i muskulatura nie ma nic na rzeczy) i
> męską? mimozę miast na porządnego chopa się zapatrzywszy...

To wystaw, łaskawco, swoje foto w internecie. To sobie ciężarne czy zaciążyć
pragnące na "porządnego chopa" popatrzą... hehe

28. Data: 2006-06-08 13:42:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Jun 2006 12:40:44 +0200, "Panslavista"

>"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

>Chemią i możliwością uczulania dziecka.

Najlepiej w ogole nie jesc, jak sie jest w ciazy, jasne

pierz
K.T. - starannie opakowana

29. Data: 2006-06-08 13:45:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mnie nic nie jest, ale dziecie male mam, karmie je jeszcze i jak
>zjadlam kawalek ciasta z truskawkami to go tak wysypalo ze szok
>Poczekam sobie z rok a teraz truskawki bede tylko wachac :-)
>
>Sylwia

O kurcze, biedne male. Ja, jak bylam mala, bylam uczulona na
pierwsze pomidory (z dowolnego zrodla)..potem chodzilam
posmarowana w kropki bialym mazidlem :P Po pierwszym rzucie
pomidorow juz bylo dobrze. Uczuleniowcem zostalam juz na zawsze,
ale nie na pomidory, a na inne glupoty - a to trawa cytrynowa, a
to liscie curry (tzw), a to znienawidzony anyzek, rozne perfumy,
to juz z rych mniej jadalnych, kosmetyki, lekarstwa....
oby Ci dziecie wyroslo z tego, jak ja ze skazy popomidorowej

Pierz
K.T. - starannie opakowana

30. Data: 2006-06-08 13:48:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kurcze, jak si? ma jedzenie uczulaj?cych rzeczy _w ci??y_ do urodzenia
>'mimozy' i 'chucherka'?
>Dawniej nie patrzy?o si? na to co si? _dziecku_ daje do jedzenia.
>Alergików by?o ma?o, a i ?ywno?? zdrowsza, nie napakowana
>chemi?. A teraz trzeba ka?d? rzecz dok?adnie obejrze?, przeczyta?
>sk?ad i dopiero dziecku si? do paszczy daje. I niestety ale nawet
>jab?ko teraz mo?e uczuli?.
>
>Sylwia, co nie mo?e je?? truskawek, pomidorów i czekolady, bo dziecko
>wysypki od tych smako?yków dostaje

Tak moj brat, jak i ja jedlismy z ziemi rozne smakolyki, jak nam
sie udalo :P moje dzieci tez, albo inna ulubiona rzecz to
wyrywanie psu czekolady czy kanapki, uprzednio ukradzionej przez
w/w psa dziecku...albo pakowanie psiego czy kociego ogona do
paszczy...przetrenowane to wszystko :))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

CO SIE STALO?