Niech zyja truskaweczki!

41. Data: 2006-06-09 19:09:11

Temat: Re: Niech zyja truskaweczki!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e6b0va$hf8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> (ciach)

> Wydaje mi sie ze popadfamy w paranoje... Wiadomo kobieta w ciazy powinna o
> siebie dbac itp itd ale bez przesady... uczulanie... tego nie tamtego
> nie...

Nie wiem, co znaczy dbać o siebie w czasie ciąży. Całą ciążę dbałam o
dziecko, któremu nie smakowały owoce, soki z marchwi czy jogurty, nie
buntowało mi żołądka tylko przy pomidorach i <zza słupa> chińskich zupkach
</zza słupa>

Qra

42. Data: 2006-06-09 19:13:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> [...]
> dziecko, któremu nie smakowały owoce, soki z marchwi czy jogurty, nie
> buntowało mi żołądka tylko przy pomidorach i <zza słupa> chińskich zupkach

To jest dowód na to, że łożysko nie jest barierą dla chemii...

43. Data: 2006-06-09 19:28:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> To jest dowód na to, że łożysko nie jest barierą dla chemii...

I dobrze. Inaczej bym musiała te konserwanty inną drogą dostarczać gadzinie
;-)

Qra

44. Data: 2006-06-09 20:07:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dobrze. Inaczej bym musiała te konserwanty inną drogą dostarczać
> gadzinie ;-)
>
> Qra

Nie lubisz swoich dzieci?

45. Data: 2006-06-09 20:33:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Nie lubisz swoich dzieci?

Ono mnie. Zmuszało do zwrotu niesmakującego.

Qra

46. Data: 2006-06-09 22:25:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ono mnie. Zmuszało do zwrotu niesmakującego.
>
> Qra

W gruncie to tylko trzy miesiące...

47. Data: 2006-06-10 05:59:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wystaw, łaskawco, swoje foto w internecie. To sobie ciężarne czy
> zaciążyć pragnące na "porządnego chopa" popatrzą... hehe

Było wiele razy...

48. Data: 2006-06-10 06:00:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Ono mnie. Zmuszało do zwrotu niesmakującego.
>
> Qra

Może jest poszturchiwane przez ojca... niebiologiczego? ;-P)))))))))

49. Data: 2006-06-14 08:21:03

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <j...@c...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Truskaweczki ze smietana i kluchami. Pychotka!
> Pozdrowienia z nad michy pelnej radosci - aga

Podano za MniamMniam.pl

Wez wiec kilka garsci pieknych, slodkich truskawek. Oplucz je, osusz,
oberwij palcami (tym razem) ogonki. Owoce pokrój na cwiartki.
Przelóz do szklanej misy. Skrop kilkoma lyzkami przedniego octu
balsamicznego, posyp odrobina brazowego cukru. Lekko wymieszaj,
wstaw na kilkanascie minut do lodówki. Udekoruj listkami melisy
lub miety.

Pamietaj, duza lyzka smakuja lepiej.
;-)

50. Data: 2006-06-14 09:42:01

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):
> [...]
> balsamicznego, posyp odrobina brazowego cukru. Lekko wymieszaj,
> wstaw na kilkanascie minut do lodówki. Udekoruj listkami melisy

To ciekawy pomysl i wykorzystam.
Swego czasu jadlam w gosciach ciekawa salate z truskawkami. Bylo to:
salata roszponka, szynka parmenska, truskawki w cwiartkach na wierzchu.
Polane octem balsamico. Wygladalo ciekwie i smakowalo bajecznie.
Pzdr.aga

CO SIE STALO?
Polska-Ekwador czyli co by tu ugotować
Jedzenie w plenerze - a'la piknik