Niedyspozycja "Po"

1. Data: 2000-06-09 13:13:47

Temat: Niedyspozycja "Po"
Od: "Anna" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudnosci, bole i zawroty glowy, nagle zmiany apetytu i laknienia - takie
dosc burzliwe objawy pojawiaja sie czesto po wspolzyciu z partnerem, zwykle
na drugi dzien. Dawniej pierwsza mysl wskazywala oczywiscie na mozliwosc
ciazy (choc bylismy zabezpieczeni "z obu stron") , ale wszystkie testy byly
z ujemnym wynikiem. Podkreslam stalosc i regularnosc w powtarzaniu sie tego
typu objawow.

Czy ktos z grupowiczow moze mi pomoc i udzielic informacji - czym moga byc
spowodowane w/w dolegliwosci?.

Pozdr: Anna
a...@k...net.pl

2. Data: 2000-06-09 13:45:41

Temat: Re: Niedyspozycja "Po"
Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@k...net.pl> napisał / wrote:

> [...]

udzielic informacji - czym moga bycspowodowane w/w dolegliwosci?.Pozdr:
A...@k...net.pl

A czy partner, nie ma, że tak powiem zbyt "dlugich" rozmiarów?
Może za bardzo uderza w szyjkę macicy? Może to spowodować nawet nadżerkę, a na pewno
obtarcia. Od bólu brzucha zas czesto moze boleć głowa.

Pozdr.
-------jaro pik------------

3. Data: 2000-06-09 16:27:47

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

jaro pik wrote:

> [...]
pewno
> obtarcia. Od bólu brzucha zas czesto moze boleć głowa.

Z ust mi Pan to wyjal. Moze byc jeszcze uczulenie na "gume" lub na
nasienie partnera albo nieuswiadomione poczucie grzechu albo ...........

4. Data: 2000-06-17 12:35:28

Od: "Piotr Wachowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to normalne że po stosunku boli łeb
zwłaszcza
jak partnerka jest głodna
nudności biorą się z tego
że
chyba nie macie w domu prysznica

Konflikt krwi
Organizacja Sluzby Zdrowia
Bielactwo
Poszukiwany UROLOG: Czy rower psuje facetom prostatę?
Re: Co na to Vetulani?