Nieletni rodzice

1. Data: 2003-08-06 16:46:12

Temat: Nieletni rodzice
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu szukam kontaktu z nieletnimi rodzicami. Sam zostałem
ojcem mając lat szesnaście. Teraz mam lat 32. Od pewnego czasu dość poważnie
myślę o stworzeniu instytucji która by zajęła się tym problemem. Niestety
gdziebym nie uderzał to ten temat nie istnieje, po prostu tabu. . Istnieje
także możliwość taka że po prostu nie wiem gdzie szukać. Jeżeli jest ktoś
kto może mi pomóc nawiązać takie kontakty i ewentualnie pomóc mi pociągnąć
ten temat dalej to będę wdzięczny. Dodam tylko że jest w planie powstanie
strony internetowej poświęconej tej sprawie.

2. Data: 2003-08-06 17:29:15

Temat: Re: Nieletni rodzice
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

<t...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> ten temat dalej to będę wdzięczny. Dodam tylko że jest w planie
powstanie
> strony internetowej poświęconej tej sprawie.

http://www.vachss.com/help_text/teen_parents.html
http://www.aap.org/policy/re0020.html
http://www.newdirections.mb.ca/rap/

To tak na szybko. Moze cos pomoze?
Dlaczego nie mialbys byc pionierem w Polsce? Uwazam, ze jest to wspaniale
pole do popisu.

Ania

3. Data: 2003-08-06 20:15:32

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem <t...@p...onet.pl> wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> ten temat dalej to będę wdzięczny. Dodam tylko że jest w planie powstanie
> strony internetowej poświęconej tej sprawie.

No to fajnie ze cos chcesz dzialac w tej sprawie. A co do szukania
problemu, czy sprawdzales dom samotnej matki?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2003-08-06 20:41:43

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:
Wiesz, szukałam w googlach na milion sposobów czegokolwiek związanego z tym
tematem i faktycznie niewiele...
Znalazłam taki link : http://miliard.pwn.pl/lekcje/rodzace.htm

Pozdrawiam
Paulinka

:

5. Data: 2003-08-07 09:37:58

Temat: Odp: Nieletni rodzice
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Dodam tylko że jest w planie powstanie
> strony internetowej poświęconej tej sprawie.

Jak juz sie z nia uporasz daj znać (adres) - dodam link do mojej strony.

Bożena
Zapraszam na moją witrynę
http://www.problemywychowawcze.republika.pl

6. Data: 2003-08-10 16:51:15

Od: "Exodus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, niestety mój angielski jest fatalny i niewiele z tego rozumiem( nie
miałem czasu na edukacje) Masz chyba racje ,pewnie zostanę pionerem w Polsce
ale wcale mnie to nie pociesza. Pozdrawiam

"Ania Björk (sveana)" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> wrote in
message news:bgrdti$pgh$1@news.onet.pl...

7. Data: 2003-08-10 16:51:25

Od: "Exodus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-08-30 17:51:28

Od: "gucio" <g...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Witamy wszystkich grupowiczów, zapraszamy na nową stronę internetową
www.nieletnirodzice.org ,o tej właśnie tematyce, zainteresowanych tym
tematem prosimy o kontakt,
z góry dziękuję

Dla kogo dzieci (egzaminy) - riposta.