Re: Niemcy+Rosja=?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niemcy+Rosja=?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 10 Aug 2022 14:33:49 GMT

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
te-kolejnych-transz-pomocy-dla-ukrainy-chodzi-o-8-ml
d-euro-6798383578532352a.html

> Jedno pytanie, gdy nie chcemy się zwracać o odszkodowania bezpośrednio
> do Niemiec to są różne instytucje arbitrażowe, dlaczego tylko gadamy a
> nie wnosimy do nich swoich roszczeń?

Ponieważ oni mają nasze roszczenia w czwórce, a że doskonale wiemy, że
jedynym sposobem uzyskania ww. nie jest nasz krzyk i zgrzytanie zębami,
lecz wieloletnie rozgrywanie tego na arenie politycznej i światowa akcja
informacyjna. Dlatego nie chodzi (NA RAZIE) o złapanie tego króliczka, ale
by gonić go i grać nim.

> Co do działań wojennych i
> wynikających z tego strat to nie ma pewności, ale za zniszczoną z pełna
> świadomością i premedytacją Warszawę należy się Polsce odszkodowanie.

Dlaczego tylko za Warszawę? Chwila chwila - Niemcy (NIEMCY!) rozp...lili nam
w przemysł, okradli z surowców, dzieł sztuki, wybili obywateli w całym
kraju!

> Tymczasem władze Polski nigdy nie przekroczyły etapu chwilowych odezw do
> Polaków gdy zabiegają o nasze względy.

Znasz jakieś tego typu ,,odezwy" PO? Ja znam tylko pisowskie. Od czegoś
trzeba zacząć.

--
XL
Polish Lvov forever!