Re: Niemcy robią zapasy.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Niemcy robią zapasy.
Date: Tue, 6 Dec 2016 17:32:48 +0100

Pan stefan napisał:

> W moim pobliżu jest 6 słownie 6 sklepów wielkopowierzchniowych (hi, hi).
> Jak ogłaszają promocje to nawet się nie wybieram, Armageddon + Dolina
> Gehenny to pikuś. Ale wszyscy się przyzwyczaili, nawet TV rzadko
> przyjeżdża :)

Choć pewnie inaczej definiujemy "w pobliżu" (ja raczej pieszo do
sklepu nie mam jak), to koło mnie samych Biedronek jest pięć.
A inne też są. W lidlu bywam rzadko, ale ostatnio byłem. Normalnie
wszystko wyglądało. Potem z internetu się dowiedziałem, że w tym
dniu była jakaś promocja -- można było nakupić cały wózek towaru,
jak zapas na wojnę, wyładować, zostawić opakowania, iść z nimi do
kasy, a tam zwracali wszystkie wydane pieniądze. A tu nic -- ludzie
brali co im potrzebne, płacili, wychodzili, jechali do domu. Nuda.
Widać okolica obfita w takie gapy, jak ja na przykład. Normalnie
głupie te ludzie -- nawet jak darmo dają, to nie biorą. Polska nie
jest jednolitym krajem, nie wszędzie jest tak samo, ludzie nie zawsze
tacy sami. Nie wszyscy jednakowo zapobiegliwi.

> Myślę, że właśnie tam powinni stanąć przedstawiciele ZUS- i Lekarskich
> Komisji Orzekających - cudownych ozdrowień co niemiara...

Wcześniej warto wejrzeć w środowisko sędziowsko-trybunalskie. Tam
się załoga jakaś taka chorowita ostatnio zrobiła. Nieszczepina może.

Jarek

PS
W poniedziałek była w okolicach niemal całodobowa rozległa awaria
sieci energetycznej. Od nocy gdzieś do godziny dwudziestej. Nikt
sklepów nie rabował (ale my tu też niewrażliwi na szkodliwe akcje
propagandowe).

--
Pies mnie ugryzł od sąsiada
Bo pogłaskać chciałem gada