Niemcy robią zapasy.

171. Data: 2016-11-30 00:47:29

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-29 o 22:16, Ikselka pisze:

> To akurat tylko osad wapienny - masz twardą wodę. U mnie też potworne
> ilości tego.

To jest woda ozonowana, nie jest twarda. Już jest podobno w całej Warszawie.

--
animka

172. Data: 2016-11-30 00:49:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-29 o 22:20, Ikselka pisze:
> [...]
warsztatach-oczyszczajacych.html>

> Piątka z czytania! Gorzej z percepcją, znacznie.

> Jak wykażesz, jaka była -set lat temu, to uwierzę.
> Ty w ogóle czytasz te swoje bzdety?

Nikt go nie chce czytać na grupie w-wskiej to tu "dworuje".

--
animka

173. Data: 2016-11-30 00:52:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-29 o 23:18, FEniks pisze:

> Mnie dostawca wody ulotki ze składem nie podaje.

> Może mało jeszcze słyszałaś.

Właśnie.
Jedni maja suchą skórę, a inni tłustą i nie muszą się kremować (kremami).

--
animka

174. Data: 2016-11-30 00:55:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tę kawę czy herbatę to z czego robisz?

Z czajnika :-D Nalewam do czajnika przefiltrowaną wodę i gotuję. Nieraz
do zupy daję tę wodę.
Nie mam ekspresu.

--
animka

175. Data: 2016-11-30 00:57:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszą tam o tym, co się w ciągu najbliższych pięciuset lat wydarzy?
> Nie? To się nie liczy, taki skan.
>
> Właściwie jedyne co można o przyszłości napisać, to że nikt więcej na
> czarną ospę nie umrze. A choróbsko to paskudne, kosiło czasem połowę
> zakażonych w czasie epidemii. Trzeba było ponad stu lat szczepień -- ale
> już nie ma w przyrodzie jej wirusów.

Jak zwykle tworzy Pan sobie a muzom. Wirusów czarnej ospy w przyrodzie może
i dużo nie ma, ale wystarczyło ich we Wrocławiu w 1963 roku. Teraz czają
się gdzieś zapewne, aż znowu nadarzą się warunki. Chociaż niby dziś o nie
trudniej. Cóż, może sobie wirusiki czekają na wizytę paru milionów
ciapatych...

--
XL

176. Data: 2016-11-30 01:00:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> To jest woda ozonowana, nie jest twarda. Już jest podobno w całej Warszawie.

Jeśli widzisz biały osad, to masz twardą wodę - biały osad to związki
wapnia.

--
XL

177. Data: 2016-11-30 01:01:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Właśnie.
> Jedni maja suchą skórę, a inni tłustą i nie muszą się kremować (kremami).

Mają taką albo siaką, ale co ma do tego woda :-))

--
XL

178. Data: 2016-11-30 01:06:16

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-30 o 01:00, Ikselka pisze:

> Jeśli widzisz biały osad, to masz twardą wodę - biały osad to związki
> wapnia.

Nie. To jest ozon. Przy chlorowanej białego osadu nie było.

--
animka

179. Data: 2016-11-30 16:16:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.11.2016 o 00:57, Ikselka pisze:
> Teraz czają
> się gdzieś zapewne, aż znowu nadarzą się warunki. Chociaż niby dziś o nie
> trudniej. Cóż, może sobie wirusiki czekają na wizytę paru milionów
> ciapatych...

Dlaczego akurat na nich? Bo nieszczepieni? hehe

Ewa

180. Data: 2016-11-30 16:39:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Dlaczego akurat na nich? Bo nieszczepieni? hehe

Bo ich nie lubimy najbardziej ze wszystkich? Więc poprosimy
Władimira Władimirowicza, druha naszego, by swoich sapasów
użyczył. Z tym że my też przecież w większości nieszczpieni.
Szczepień przeciwko czarnej ospie nie robi się już gdzieś
tak od początku lat osiemdziesiątych. Bo nie ma po co, skoro
choroby nie ma. I już nie ma czym, bo prawie wszyscy zniszczyli
zapasy szczepionek i wirusów. Pamiętam, że gdy ogłoszono
zwycięstwo nad chorobą, to niekótrzy zastanawiali się co
zrobić z wirusami trzymanymi w laboratoriach. Bo może objąć
ochroną, jako ginący gatunek.

Jarek

--
Panie Truman, spuść ta bania, to jest nie do wytrzymania.

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons