Niemiły zapach

1. Data: 2003-01-21 18:36:18

Temat: Niemiły zapach
Od: "Anita Ś." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 17 lat.Od dłuższego już czasu dręczy mnie niemiły zapach z moich ust.
Nie mam żadnych ubytków i próchnicy na zębach(sprawdzałam u dentysty),a
czasmi ,niedługo po umyciu zębów daję się we znaki ta niedogodność. Dbam o
higienę w jamie ustnej, ale jak jestem w szkole nie mogę sobie pozwolić na
mycie zębów. A znowu żucie gumy cały czas też nie jest estetyczne... Co mogę
na to poradzić... Proszę o radę

2. Data: 2003-01-21 21:04:29

Temat: Re: Niemiły zapach
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bakterie w żołądku, generalnie jakis problem z układem pokarmowym,
najprawdopodobniej.

pozdr

cherokee
nie lekarka

3. Data: 2003-01-21 21:21:10

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b0kcir$jl8$1@absinth.dialog.net.pl...
> Bakterie w żołądku, generalnie jakis problem z układem pokarmowym,
> najprawdopodobniej.

Przy paradontozie tez jest niemily zapach z ust.

Szanna

4. Data: 2003-01-21 21:24:20

Od: "DanKetch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anita Ś." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mycie zębów. A znowu żucie gumy cały czas też nie jest estetyczne... Co

A palisz papierosy?

chcesz zobaczyć moją mordkę?
howuser&userid=7985504

5. Data: 2003-01-21 21:56:27

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DanKetch"
> A palisz papierosy?

no to chyba papierosami by śmierdziało...?
ja stawiam jednak na zęby - szczeliny między - jeśli masz je wąskie lub
prawie żadne to nie domyjesz choćbyś zczezła (niezłe słowo swoją drogą).
Więc może ortodonta ?
pozdr

6. Data: 2003-01-21 22:06:55

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anita Ś. w wiadomości <b0k3ui$elo$1@news.tpi.pl> napisał/a:
> [...]
> mycie zębów. A znowu żucie gumy cały czas też nie jest estetyczne... Co mogę

Powodów może być wiele - dosyć często spotyka się taki problem u ludzi
mających kłopoty z zatokami przynosowymi.
Wybierz się do lekarza, aby sprawdzić rownież tę możliwość.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

7. Data: 2003-01-21 22:07:55

Od: "DanKetch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli pali papierosy to z ust leci niemiły zapach takiej jakby zgnilizny
połączonej z zapachem ropy...Ale to z reguły u nałogowych palaczy

8. Data: 2003-01-22 00:29:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anita Ś." <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> mycie zębów. A znowu żucie gumy cały czas też nie jest estetyczne... Co mogę

zprawdzic jeszcze przyzebie, czasem istniejace poglebione kieszonki daja takie
objawy, czy np zatrzymany czesciwo zab madrosci. oprcz tego idz do gastrologa,
laryngologa, czasami i pulmunolog tez sie za to bierze.
iwon(k)a

9. Data: 2003-01-23 00:24:44

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 23:07:55 +0100, DanKetch napisał/a:

> jeśli pali papierosy to z ust leci niemiły zapach takiej jakby zgnilizny
> połączonej z zapachem ropy...Ale to z reguły u nałogowych palaczy

Pewnie piszesz na podstawie swojej mordki zapewne pryszczatej i śmierdzącej
ropą.

10. Data: 2003-01-23 08:18:32

Od: "DanKetch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie piszesz na podstawie swojej mordki zapewne pryszczatej i
śmierdzącej
> ropą.

Nie. Ja mam to szczęscie, że nigdy nie paliłem i palić nie będę - prowadzę
zdrowy tryb życia.
chcesz zobaczyć moją mordkę?
howuser&userid=7985504

noworodek