Nienawidzą i kradną

1. Data: 2013-04-14 21:36:11

Temat: Nienawidzą i kradną
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zbijają kokosy. Jaka jest prawda o dochodach rolników? Jedno jest
pewne - rolnicy to jedna z najbardziej uprzywilejowanych grup
społecznych i poważny konsument unijnych pieniędzy. W tym roku tylko z
unijnych dopłat obszarowych do zachodniopomorskich gospodarstw
popłynie około 800 milionów złotych.

Polski rolnik może liczyć na dopłaty do paliwa rolniczego. Nie płaci
też podatku dochodowego. Inaczej niż np. rolnicy w Niemczech,
Holandii, Francji, czy we Włoszech, gdzie taki podatek obowiązuje od
dawna. Składka ubezpieczeniowa w KRUS (uzależniona od liczby hektarów
posiadanych przez rolnika) w wielu przypadkach jest symboliczna i
nijak się ma do tego, co muszą płacić ubezpieczeni w ZUS. W
przeliczeniu na jednego świadczeniobiorcę dotacja budżetu państwa
wynosi ok. 11,5 tys. zł w KRUS i 2,9 tys. zł w ZUS. Te liczby mówią
same za siebie. Dodajmy, że w Zachodniopomorskiem składki KRUS płaci
obecnie nieco ponad 33 tys. osób. Od kwietnia ub.r. rolnicy
posiadający powyżej 6 ha przeliczeniowych opłacają także składkę
zdrowotną - 1 zł miesięcznie za każdy hektar na osobę.

W ub.r. o unijne dopłaty wystąpiło ponad 28 tys. zachodniopomorskich
gospodarstw. Do końca czerwca br. na konta naszych rolników trafi w
sumie ok. 800 mln złotych tytułem płatności obszarowych i ok. 60 mln
zł tytułem płatności ONW, nie mówiąc już o pieniądzach, które popłyną
na wieś w ramach programów rolno-środowiskowych (kolejne kilkadziesiąt
milionów zł).

2. Data: 2013-04-14 22:03:15

Temat: Re: Nienawidzą i kradną
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 12:36:11 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> popłynie około 800 milionów złotych.
>
> Polski rolnik może liczyć na dopłaty do paliwa rolniczego. Nie płaci

Polski rolnik płaci tzw podatek rolny, którego wysokość uzależniona jest od
powierzchni gospodarstwa, klasy gleb oraz wyliczana wg średnich cen skupu
żyta, tępaku. To jest nic innego, jak podatek DOCHODOWY, durniu.

(...)
> [...]
> zł tytułem płatności ONW, nie mówiąc już o pieniądzach, które popłyną
> na wieś w ramach programów rolno-środowiskowych (kolejne kilkadziesiąt

Zachodniopomorskie gospodarstwa są traktowane pieszczotliwie przez hmmmm...
Unię, bo w założeniach kiedyś wrócą do Niemiec :-]

3. Data: 2013-04-14 22:36:55

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 22:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Polski rolnik płaci, nienawiścią ze skręconego ryja, tym co go
utrzymują z podatków i leczą.

4. Data: 2013-04-14 23:45:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 13:36:55 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Polski rolnik płaci, nienawiścią ze skręconego ryja, tym co go
> utrzymują z podatków i leczą.

Bez polskiego rolnika byś tam w tym swoim mieście zęby w ścianę wbijał. I
nie, nie mów, ze ci polski rolnik niepotrzebny, bo se chlebek z zagranicy
sprowadzisz i będziesz miał. Jak zabraknie polskiego rolnika tu na miejscu,
to za ten chlebek z zagranicy zapłacisz jak za złoto.

5. Data: 2013-04-15 00:04:39

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 23:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Leży to i gnije za moje podatki, i mordę tylko skręca z nienawiści bo
i tak 90% produktów jest z zagranicy i nic polskiego buraka nie kupuje.

6. Data: 2013-04-15 00:07:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

>Leży to i gnije za moje podatki, i mordę tylko skręca z nienawiści bo
>i tak 90% produktów jest z zagranicy i nic polskiego buraka nie kupuje.
Odpiszę Ci "globem":
Cholerny durniu- żryj gówno z Biedronki czy innego Lidla- w 90% składające
się z E ileś- tam. No co za idiota, naprawdę nawet jak na Ciebie- to zbytni
debilizm.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

7. Data: 2013-04-15 00:10:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2013 00:07:47 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> się z E ileś- tam. No co za idiota, naprawdę nawet jak na Ciebie- to zbytni

Popieram.

8. Data: 2013-04-15 00:12:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 15:04:39 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Leży to i gnije za moje podatki, i mordę tylko skręca z nienawiści bo
> i tak 90% produktów jest z zagranicy i nic polskiego buraka nie kupuje.

No jest 90 procent z zagranicy. A jak będzie już 100 procent i polskiego
rolnika wykończą obcy, to wtedy sobie z nimi potańczysz przy kasie w
sklepie...

9. Data: 2013-04-15 00:24:05

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

x14g2000vba.go> Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w
> [...]
> Cholerny durniu- żryj gówno z Biedronki czy innego Lidla- w 90% składające
> się z E ileś- tam. No co za idiota, naprawdę nawet jak na Ciebie-

Tak , przynajmiej soli asfaltowej się nie najem, bo burak oszust
wpierdala cuda do jedzenia, bo zawsze kradnie. Afery z jedzeniem z
Polski non stop na zachodzie.

10. Data: 2013-04-15 00:26:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 15:24:05 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
>
> Tak , przynajmiej soli asfaltowej się nie najem, bo burak oszust
> wpierdala cuda do jedzenia, bo zawsze kradnie. Afery z jedzeniem z

Co ma sól do rolnictwa? - aleś ty pokręcony. Mięso też nie jest fałszowane
u rolnika, tylko u fabrykanta. Rolnik nie hoduje świni z końską padliną
zamiast szynek...
--
XLL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

Wymiar bez Wiary
Antysemityzm bez Żydów.
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?
Naj...ni w 3 d...y!