Nienawidzą i kradną

11. Data: 2013-04-15 00:27:41

Temat: Re: Nienawidzą i kradną
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 00:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No jest 90 procent z zagranicy. A jak będzie już 100 procent i polskiego
> rolnika wykończą obcy, to wtedy sobie z nimi potańczysz przy kasie w
> sklepie...
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

I bardzo dobrzy bo buraki trują polaków i nawet w Anglii jest program
satyryczno -ostrzegawczy z jedzeniem z polski . Chodzi kurwa i kradnie
i nawet tak jak jakaś święta krowa, za nic nie płaci, to pierdolą mu
się urojone zamachy smoleńskie.

12. Data: 2013-04-15 00:36:43

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:34f0b769-8dbc-43d6-afba-50baee807c79@
x14g2000vba.go> Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w
[...]
x14g2000vba.googlegroups.com...

13. Data: 2013-04-15 00:39:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

>Tak , przynajmiej soli asfaltowej się nie najem, bo burak oszust
>wpierdala cuda do jedzenia, bo zawsze kradnie. Afery z jedzeniem z
>Polski non stop na zachodzie.

Tu mnie masz. Ci plantatorzy soli- nie chce im się nawet tej soli siać,
zbierać, tylko uciekają się do takich przekrętów, no, no.
:-)
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

14. Data: 2013-04-15 00:44:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 15:27:41 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> i nawet w Anglii jest program
> satyryczno -ostrzegawczy z jedzeniem z polski

To agresywna akcja konkurencji jest - ale takie coś działa na głupków i
globków. Ale że głupków jest większość... no to DZIAŁA!

Już Niemcy robili nagonkę na Hiszpanów, że od nich zaraza przyszła w
żywności. Tymczasem się okazało co? - że to Niemcy truli. Bo u Niemców
czystość jest tylko od frontu, od strony kamery, tymczasem to, czego nie
widać, to jeden gnój jest, fekaliami podlewali warzywa!

Teraz identyczna nagonka na polską zywność, a nasz rząd nic nie robi z tym,
potulnie siedzi cicho, zamiast zrobić dochodzenie i żądać twardych dowodow.
Czesi dowodów nie mają, żenujace jest ich tłumaczenie, że próbki się już
nie nadawały do analizy, no zenujące po prostu. Przecież jest obowiązek i
środki specjalne do tego, aby zabezpieczano próbki na bardzo długi czas.
Tylko nasz durny rząd mógł przyjąć takie tłumaczenia Czechów, śmiech na
całej linii, banda durniów.

Hiszpanom odszkodowania Niemcy płacą, ale naszym wytwórcom nikt nie
zapłaci, bo polski rząd to rząd durni, któy przyjmuje argumenty
przeznaczone tylko dla durnia. I polski wytwórca pójdzie z torbami, a wtedy
dopiero sobie globuś w sklepie potańczysz z radości, jak za całą wyplatę
kupisz bochenek chleba.
--
XLL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

15. Data: 2013-04-15 00:55:01

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:73c74480-b2d0-457e-9c51-2c8f606a2a33@
> [...]
> :-)
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Mówie ogólnie ,non stop w zachodnich mediach ,co chwila afera z
polskim jedzeniem, bo to trucizm i nawet Anglicy mają bardzo popularny
kabaret na ten temat. Przy mentalności złodziejskiej polskiego buraka
to oczywiste.

16. Data: 2013-04-15 00:56:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 15:55:01 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Mówie ogólnie ,non stop w zachodnich mediach ,co chwila afera z
> polskim jedzeniem, bo to trucizm i nawet Anglicy mają bardzo popularny
> kabaret na ten temat.

Chyba założę kabaret na temat angielskich wściekłych krów.
--
XL

17. Data: 2013-04-15 00:57:32

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 00:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> dopiero sobie globuś w sklepie potańczysz z radości, jak za całą wyplatę

Nie to nie konkurecja, to mentalność złodziejskiego buraka wywołuje te
afery. Czesi już chcą zabronić sprowadzania trucizny z Polski i
wywalają te transporty, bo ostatnio w mleku dla dzieci toksyny były.

18. Data: 2013-04-15 19:56:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 15:57:32 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Nie to nie konkurecja

Nieskont :->
--
XL

19. Data: 2013-04-15 21:17:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 19:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nieskont :->
> --
> XLhttp://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-t
o-geje-a-1-to-ksiadz

To wpierdalaj.

20. Data: 2013-04-26 15:21:30

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Odpiszę Ci "globem":
> Cholerny durniu- żryj gówno z Biedronki czy innego Lidla- w 90% składające się z E
ileś- tam. No co za idiota, naprawdę nawet jak
> na Ciebie- to zbytni debilizm.

Brawo:)

--
Pzdr.
Marek

Wymiar bez Wiary
Antysemityzm bez Żydów.
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?
Naj...ni w 3 d...y!