Niepełnosprawni na rynku pracy - badania

1. Data: 2007-12-29 19:36:22

Temat: Niepełnosprawni na rynku pracy - badania
Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Piszę pracę związaną z aktywizacją zawodową osób niepełnosprawnych. W
związku z tym mam do Was następujące pytanie.
Mianowicie czy na grupie znajdą się osoby w przedziale wiekowym 20 - 30,
które zechcą odpowiedzieć na kilka pytań związanych z pracą/zatrudnieniem,
przesłanych za pośrednictwem e-maila?

Z góry dziękuję za okazaną pomoc!

Pozdrawiam
Pszczelarz Bartek :)

2. Data: 2007-12-29 21:50:35

Temat: Re: Niepełnosprawni na rynku pracy - badania
Od: "Kasia i Przemek" <s...@t...pl.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
wiadomości news:fl6b47.uk.1@beczka.prochu...
.
> Mianowicie czy na grupie znajdą się osoby w przedziale wiekowym 20 - 30,
> które zechcą odpowiedzieć na kilka pytań związanych z pracą/zatrudnieniem,
> przesłanych za pośrednictwem e-maila?

pytaj

pozdrawiam

PrzemekK

3. Data: 2007-12-30 07:40:55

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia i Przemek" news:fl6fqf$dt5$1@nemesis.news.tpi.pl

> pytaj

Pytania zosłany już wysłane na e-mail :)

> pozdrawiam

Również :)

> PrzemekK

Pszczelarz Bartek :)

PS. Jednocześnie ponawiam swoje pytanie. Czy na grupie znajdą się chętne
osoby do wypełnienia, króciutkiej ankiety związanej z aktywizacją zawodową
niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy?

4. Data: 2007-12-30 09:39:01

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek pisze:
> Mianowicie czy na grupie znajdą się osoby w przedziale wiekowym 20 - 30,
> które zechcą odpowiedzieć na kilka pytań związanych z pracą/zatrudnieniem,
> przesłanych za pośrednictwem e-maila?

Ok, wysyłaj :) Miałem z tym ostatnio trochę przebojów :)

Pozdrawiam,
Gerard

5. Data: 2007-12-30 11:22:26

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek zarzuciwszy galaretę na ramiona pomyślał, że:

Pytaj :)
Link do maila w sygnaturce.

--
Maciek Spych
Privatnie tu mnie można:

6. Data: 2007-12-30 12:21:09

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr "Gerard" Machej" news:fl7ovh$r45$1@news.dialog.net.pl

> Ok, wysyłaj :) Miałem z tym ostatnio trochę przebojów :)

Poszło już na skrzynkę e-mailową :)

Dziękuję za pomoc!

PS. Czy są kolejni chętni do wypełnienia króciutkiej ankietki? :)

7. Data: 2007-12-30 12:21:42

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"M S" news:fl7v1h$ibc$1@inews.gazeta.pl

> Pytaj :)
> Link do maila w sygnaturce.

Poszło na maila. Liczę, że adres do jakiego się dokopałem jest OK :)

Pozdrawiam gorąco!

8. Data: 2007-12-31 09:46:52

Od: "Daniel Wilski" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2007-12-31 13:38:35

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daniel Wilski" news:flae5t$8nb$1@nemesis.news.tpi.pl

> ja ci odpowiem równierz chętnie moj mail d...@v...pl

Panie Danielu! Formularz ankiety został przesłany e-mailem.

PS. Czy znajdzie się jeszcze jakaś chętna osoba, do wypełnienia ankiety? :)

10. Data: 2008-01-01 05:27:18

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek pisze:
> "Daniel Wilski" news:flae5t$8nb$1@nemesis.news.tpi.pl

> Panie Danielu! Formularz ankiety został przesłany e-mailem.
>
> PS. Czy znajdzie się jeszcze jakaś chętna osoba, do wypełnienia ankiety? :)

Zapodaj do mnie na mejla te ankiete ;)
mejl sie gdzies tu paleta ;)

pozdrawiam
SlawcioD

btw. Hepi niu jer;D!

"inwalida" napadł na bank
Ulga prorodzinna na dorosłe dziecko ON.
życzenia
Edyta Gepert oszukana przez "doborczyńców"
prawie 6% podwyzki dla rencistow i emerytur w marcu 2008