Niepełnosprawni mogą zapomnieć o pracy!

11. Data: 2006-05-19 14:07:18

Temat: Re: Niepełnosprawnimogązapomnieć o pracy!
Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC19052006154800.nqcvrg@cbyobk.pbz...

> Póki pokutuje przekonanie, które można podsumować: "I tak mnie nikt
> nie zatrudni", dopóty nie będzie miało wielkiego znaczenia, to ile
> razy rząd grzebal w ustawie i co z tego wynikło.
---------
Zaden przedsiebiorca, z tego co się orientuję nie jest filantropem i zawsze
będzie kierował się rachunkiem ekonomicznym i chęcią zysku... Jeżeli
przepisy nie bedą jemu sprzyjać, to nawet najbardziej chętny, nie znajdzie u
niego pracy...

Bogusława

12. Data: 2006-05-19 14:08:52

Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusława" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sebastian" <s...@p...onet.pl> >
> Jest prawda, ze w większości ZPCHR były nadużycia, ale według mnie, jeżeli
> zostaną zlikwidowane te, to polowa ON pracująca w tychże
> zakładach nie znajdzie sobie pracy na wolnym rynku...

Dlaczego ?
w czym pomaga mu to ze pracowal z zpchr
Jesli ma umiejetnosci i przedewszystkim chce mu sie pracowac to mysle ze nie
powinien miec problemow
prawda jest taka ze wielu osobom nie chce sie pracowac bo wola dostawac
pieniadze od panstwa i siedziec przed telewizorem przelaczajac kanaly
pozdr Seba

13. Data: 2006-05-19 14:14:51

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prawda jest taka ze wielu osobom nie chce sie pracowac bo wola dostawac
> pieniadze od panstwa i siedziec przed telewizorem przelaczajac kanaly
--------
Zeby utrzymac status ZPCHR trzeba miec zatrudnionych pewiem procent ON, do
osob zdrowych i to był przymus... poza tym ZPCHR dostawały więcej dotacji,
działały trochę na innych zasadach (sprzyjajacych im...)niz zakłady na
wolnym rynku...i to było/jest zachętą do zatrudniania ON...

Bogusława

14. Data: 2006-05-19 14:38:09

Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działały trochę na innych zasadach (sprzyjajacych im...)niz zakłady na
> wolnym rynku...i to było/jest zachętą do zatrudniania

wlasnie zatrudniania "na sztuke"
Uwazam ze takie same pieniadze powinien dostawac pracodawca na wolnym rynku
pozdr Seba

15. Data: 2006-05-19 14:41:32

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Boguslawa pisze:

> [...]
>będzie kierował się rachunkiem ekonomicznym i chęcią zysku... Jeżeli
>przepisy nie bedą jemu sprzyjać, to nawet najbardziej chętny, nie znajdzie

KAZDY ZAKLAD MUSI PRZYNOSIC ZYSKI!!! Pani Boguslawo sytem nam sie zmienil w
1989 roku :-) socjalizm upadl - co ciekawe obalili go sami robotnicy :-)
Czy to zpchr czy inny zaklad. Jak nie przynosi zysku to upada, taka kolej
rzeczy. Chec zysku jest naturalnym zachowaniem czlowieka - i to tyle o
ekonomii.

pozdr.
Arek

16. Data: 2006-05-19 15:06:22

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie zatrudniania "na sztuke"
> Uwazam ze takie same pieniadze powinien dostawac pracodawca na wolnym
> rynku
-------
Niestety, ale do tej pory ZPCHR-y dostawały więcej pieniedzy... Odsyłam do
poczytania o ZPCHR i przywilejach dla pracownikow, funuszach
pomocowych....itd

Tak w ogole, to ja mowię ogolnie o zatrudnieniu, wszak, nie jestem
przeciwnikiem pracy na wolnym rynku, ale staram sie pokazac argumenty za i
przeciw... i zanim sie cos zmienić, to tak, żeby to zrobić
zdroworozsądkowo...

Bogusława

17. Data: 2006-05-19 15:10:31

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 19-maja-2006 o godzinie 16:07:18 Bogusława napisał/a

> [...]

>będzie kierował się rachunkiem ekonomicznym i chęcią zysku... Jeżeli
>przepisy nie bedą jemu sprzyjać, to nawet najbardziej chętny, nie znajdzie u

Przytłaczająca większość inwalidów, to ludzie z niewielkimi
uszkodzeniami ciała, które nie wymagaja jakichś specjalnie wielkich
nakładów inwestycyjnych, by pracować. Nawet ja, dopóki chodziłem o
kulach, a miałem (i mam bardzo powazne uszkodzenia sprawności) nie
wymagałem dokładnie ŻADNYCH udogodnień.

Dlatego jestem absolutnie przekonany, że główne problemy są w głowach
- głównie inwalidów, ale i pracodawców. Jedni uważają, że "się nie
da", a drudzy się zwyczajnie boją.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś Ci do listów zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

18. Data: 2006-05-19 15:22:18

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 19-maja-2006 o godzinie 14:13:35 Prusak napisał/a

715.2.835.2.16.1.0.1.htm

>A Pan juz na wolnym rynku znalazl prace?

Tak. Niejednokrotnie.

Ale i tak skończyłem jako swój własny pracodawca.

19. Data: 2006-05-19 15:26:24

Od: "Boguslawa" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> Czy to zpchr czy inny zaklad. Jak nie przynosi zysku to upada, taka kolej
> rzeczy. Chec zysku jest naturalnym zachowaniem czlowieka - i to tyle o
------------
Panie Arku, nic nowego Pan mi nie powiedzial...ja caly czas o tym pisze,
chyba Pan niedokladnie czyta...

Boguslawa

20. Data: 2006-05-19 15:37:24

Od: "Jaroslaw.D.." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusława" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

(...)

> [...]
> przeciwnikiem pracy na wolnym rynku, ale staram sie pokazac argumenty za i
> przeciw... i zanim sie cos zmienić, to tak, żeby to zrobić

wiec powinno byc tak jak pisal algraf :
Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl>
napisał w wiadomości news:001301c67b17$3a45b930$0ec1050a@AREK...

(.....)

> ... kasa powinna isc za pracownikiem ON a nie
> do kieszeni wlasciciela skansenu.
>
> pozdr.
> Arek

czyli obojetnie jaki jest status zakladu pracy
pieniadze maja isc za ON

pozdr.JD

Dofinansowanie w komunikowaniu sie
turnus rehabilitacyjny w Bieszczadach
Activ-Storm
STUDENT
obsługa klawiatury- osoba niepełnosprawna